Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

deler til lo-pro edge?


Straymond

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en dose slike blokker, men jeg har dessverre ingen anelse om hvor de befinner seg. Jeg fikk kjøpt en bråte for noen cent per stykk. Har du sjekka hvor mye RIch Harris skal ha for de samme delene? Dersom hans frakt er ekstrem kan du kanskje godsnakke med Kian som er/var i USA.

Den skruen har jeg ikke, og du vil sikkert ha tilnærmet original, slik at du ikke har en skrue fra Jernia som avslører seg selv fra fem meters hold. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en dose slike blokker, men jeg har dessverre ingen anelse om hvor de befinner seg. Jeg fikk kjøpt en bråte for noen cent per stykk. Har du sjekka hvor mye RIch Harris skal ha for de samme delene? Dersom hans frakt er ekstrem kan du kanskje godsnakke med Kian som er/var i USA.

Den skruen har jeg ikke, og du vil sikkert ha tilnærmet original, slik at du ikke har en skrue fra Jernia som avslører seg selv fra fem meters hold. :D

the euphor to the rescue! håpet på at du skulle hoppe inn her.

skumma så vidt innom siden til Rich, men burde kanskje bare sende han en mail. ikke pokker om norsk musikk får såpass mange av mine sure vernepleier-riksdaler. du skal bare skrike ut om du tilfeldigvis finner en blokk eller to hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.