Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

nytt trommesett


MRGunders

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe et nytt trommesett men vet ikke hvilke som duger til ca kr4000 for en nybegynner.

Har sett på noe av trommesettene som Kick Music har, noen der som duger, har også være på riff.no sin nettbutikk ?

Kommer il å bli spilt metal, rock, punk og litt all-round.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å virke frekk, men et trommesett til 4000kr duger ikke ..

Skal du først kjøpe noe ville jeg spart litt til så du får kjøpt deg et nogenlunde ok sett... spytter du i 4 tusen får du et uhorvelid dårlig sett, som du ikke kommer til å være fornøyd med på noen måte.. Trist men sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et sett til 9k og fikk et OK sett.. ikke et knall bra og slett ikke ett dårlig! Men det har holdt i mange år, og holder fremdeles i mange år til!

Skal du spille skikkelig musikk kan du få kjøpt et gammelt, brukt sett av noen som er blakk da! Det funker! Kjøpte et gammelt sett av en blakk fyr! Det betalte jeg 800,-kr for! Det viste seg at bare hi-hatstativet var værdt 1k! :D

Du bør leite lenge før du finner et slikt tilbud da! Men de finst!

Ellers har jeg personlig ville lagt i mer og kjøpt et nytt ett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke noe problem å kjøpe billig brukt.

Bruk heller litt kroner på noen gode skinn.

Det er ofte ikke noe problem å få noe billig til å låte bra. Rette skinnene og rette tuningen, så kan det plutselig låte kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

4000 er akkeratt passe for et nybegynner sett. Spesielt hvis du ikke er sikker på hvorvidt du kommer til å fortsette i fremtiden.

Ser så ofte folk uten talent på alt for bra slagverk. Man blir ikke bedre av et bra slagverk.

Mitt første sett kosta vel rundt 3000 (uten cymbaler og stativ.)

Er jo bare til å bygge på og bygge på, skifte skinn, pedal(er), cymbaler og stativer osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.