Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Utvalg på 4Sound, Gjøvik?


Haakenstad

Anbefalte innlegg

4sound har utrolig lite i den prisklassen (var vel 2 gitarer de kunne tilby meg når jeg var der), mens derimot Gjøvik musikk satser mye mer i det siktet, så ta heller turen dit!

Jeg testet MYE over flere mnd når jeg skulle kjøpe en gitar til rundt 5k til fattern da han har huffet seg over at han ville ha en litt bedre gitar i flere år..

Mitt valg falt på Yamaha LL6, synes den hadde en mye penere lyd en det andre jeg har prøvd.. men personlig smak :)

Utrolig god og spille på ihvertfall, greit nok Yamaha lager mye rart men gitarer har dem fått til i mange mange år! Min bestefar hadde en gammel Yamaha fra sikkert 60-70 tallet eller noe slikt og selv om strengene kanskje var 10 år gamle hadde den utrolig fin lyd. Så vil anbefale deg å sjekke ut Yamaha i prisklassen der :)

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde kun D-20 og D-19 av Furch. Også en Martin av noe slag. D-20 var utrolig deilig å spille på, men er uten cutaway og tuner/pickup-system. D-19 derimot, har både cutaway og pickup-system. Men den synes jeg ikke var noe særlig å spille på. Da blir det nok en D-20 når jeg får solgt unna gitaren. Noen som er keen på en Gibson Voodoo Explorer? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.