Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Agile?


Heilage

Anbefalte innlegg

Agile og Hagström er jo litt forskjellige type gitarer på de fleste modeller, men det er utvilsomt at det er mye bang for buck i begge.

Om noe ligger på nivå med Classic Vibe vil jeg si det er et godt tegn, da de er gode gitarer. :)

Tenkte da på Les Paul modellen, da det er ofte den gitaren som blir omtalt som "Agile"

Hagstrøm Swede og Superswede er jo også en LP type gitar så ganske like ;)

Det jeg er imponert på Hagstrøm gitaren er hvor mye godis det faktisk er på gitaren!

Kan nevne Ebony fretboard, CTS pots, 50s wiring ++, er også veldig fornøyd med alternativet til "tune o matic" brua.

Synes Hagstrøm sin tar seg urolig godt ut design messig, samt jeg tror denne er med på og gi gitaren noe av den lange sustain effekten som er i gitaren.

Samt dette er den eneste gitaren jeg har eid som det ikke ryker strenger på i det heletatt! Jeg skifter vanligvis strenger en gang i mnd omtrent, men har testet strenger over 5mnd, så selv om mye av tonen ble borte så holdt strengene like fint! noe jeg er imponert over egentlig :)

Jeg oppgraderte min med SD antiquity`s pickups og denne låter veldig fett nå! (har jo samme treverk layout som en "vanlig" LP om du går for Super Swede :)

Så jeg tror ikke Agile gitarene kommer like fullpakket, ihvertfall ikke de billigste modellene, men vil tro 3000? og oppover vil være rundt samme nivået som Super Swede`n min.

Og da er det ingen tvil over at det er en skikkelig gitar med potensialet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.