Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hissig forsterker


Anbefalte innlegg

Vel. Jeg kjører nå med en Bugera 333 (Topp og kabinett vel å merke), og den er sykt hissig.

Burgera hadde nok et fortjent rykte på ikke være av beste kvalitet når de kom, men dette er jo 2 generasjoner siden.

Den nye Infinium serien er helt fantastisk og svært undervurdert, pga rykte om feil. Feilen som var på den gamle serien er rettet, og den nye serien får bare skryt rundt omkring.

Sjekk ut ToneKing på youtube etc for tester. Fordelen med den nye serien er at om et rør ryker, er det bare å sette inn et nytt. Ampen justerer alt selv. Mere info om dette på Bugera sine sider.

Bør virkelig sjekkes ut. Ut over det ville jeg nok ha sjekket rund på finn.no og lest tester på nye amper. Alt kommer an på hva du ønsker av watt o.l

sjekk her: http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=index&cPath=308_392_414&sort=20a&filter_id=72

Jeg har testet 6262 ampen fra dem også, men da jeg trengte 3 kanaler ble det for meg en 333.

Ut over det har jeg hatt både Line 6, Fender, Marshall, Peavy og mange andre amper. Pr dags dato har jeg ikke vært borti en mere hissig amp alround amp i en normal prisklasse en hva Bugera leverer. Som du sier selv. Rundt 5000 kr. Jeg har fått min dose med digitale amper, og for meg er det rør som gjelder hele veien.

Er du usikker ville jeg nok sjekket litt rundt på nett etter brukte amper som f.eks Marshall, Engl e.l

Det beste er nok å få sjekket ut mest mulig tester og erfaringer fra andre.

Og når det gjelder at Behringer er eier av Bugera betyr ikke det at dette ampene deres er dårlige selv om mye annet er... ja.. av mindre bra kvalitet. ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke skeptisk til Bugera, og det er nok mye amp for pengene. Men 120 er helsikes masse watt, og jeg kjenner jeg er skeptisk til hvordan den funker til hjemmebruk (kommer til å bli like mye av det som den kommer til å bli brukt på øvinger/gigs).

Kan nevnes at jeg prøvde en Blackstar HT-40 på Sørli musikk i dag, og ble veldig imponert. Ingen tvil om at den funka knallbra til metall, og den låt godt clean og med crunch i tillegg. Gjenstår egentlig bare å prøve 6505, så får jeg prøve å skrape sammen nok penger i løpet av sommerferien. :D Satser på brukt, kjøpe i Sverige, eller bare være heldig med prisen forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.