Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Div spm rundt Peavey Classic 30.


Kossoff

Anbefalte innlegg

1. Hvor mye vreng kan man presse ut med SC.

2. Hvordan fungerer fx-loop?

3. Mikser den godt med Fender amper (Princeton/Deluxe Reverb)?

Vurderer å kjøpe en slik og en annen fender (DR eller PR) for det totale oppsettet. Håper noen kan gi utfyllende svar. Liker veldig godt lyden denne ampen gir på cleans og halvvreng, men aldri fått muligheten til å kjøre den makset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en Classic 30 når jeg øver med Yuma Sun, men bruker den kun på cleankanalen, uten å bruke fx-loopen.

Men en av de andre gitaristene i metalbandet mitt, Solstorm, brukte den gjennom et 412 på en øving og det var mer enn nok vreng i den til dommedagsmetall iallefall. Men det var dog med EMG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor mye vreng kan man presse ut med SC.

2. Hvordan fungerer fx-loop?

3. Mikser den godt med Fender amper (Princeton/Deluxe Reverb)?

Vurderer å kjøpe en slik og en annen fender (DR eller PR) for det totale oppsettet. Håper noen kan gi utfyllende svar. Liker veldig godt lyden denne ampen gir på cleans og halvvreng, men aldri fått muligheten til å kjøre den makset.

De har den på Hagstrøm/4sound nå, hvis du har mulighet til å stikke innom når det ikke er så mye folk så får du sikkert skru opp så mye du ønsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Peavey Classic 50, 2x12, og den har nok gain til det meste, men jeg bruker kun cleankanalen, evt med vrengbokser foran. Den låter passe Fender-ish, til tross for EL84 i slutt-trinnet, og takler pedaler ganske bra! Super clean-amp! Min har dog ikke FX-loop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.