Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Der screamer mods


Anbefalte innlegg

Prøvde å bla litt i "tubescreamer løft" tråden, men den blei så utrolig lang, og jeg var desverre ikke interessert i DIY pedaler på den tiden.

Har veldig lyst på en screamer, og tenker å musikdinge denne også. Lurer rett og slett på om det er noen must-have mods jeg bør tenke på? Deler jeg bør bytte ut, deler jeg bør sette på osv..

En liten "best of" versjon av Tubescreamer Løft tråden er vel det jeg egentlig spørr etter : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenge på germanium dioder over Async delen (D3) :)

Det er så og si 0 forskjell på A og S synk slik den kommer fra musikding, her kan du leke deg masse med å slenge på 1, 2, 3, 4 ,5 eller hvor mange du vil germanium dioder over D3, jo flere du setter på jo sintere blir den ;)

Men jeg husker ikke i farten hvilken diode jeg brukte.. men det holdt med 2 for min del :D

Edit:

http://www.premiergu..._Mod_Guide.aspx

Noe ala det der jeg modda min med :)

Samt jeg bytta ut ic chippen med en JRC4558D, synes det ga et ganske greit løft overall på pedalen da dette er orginal chippen i en ts9, men jeg mener jeg kjøpte denne på ebay da musikding ikke har den.. kosta vel 10 kr for 3 stk eller noe sånt ;)

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er veldig usikker siden jeg aldri har eid en TS før.. :blush:

Leter ikke etter mods fordi jeg synes settet låter kjedelig (vet ikke hvordan den låter i forhold til en Ibanez TS). Men om det er noen ting man kan endre på som gjør generelle forbedringer til settet, er jeg interessert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.