Gå til innhold
Julian

Gitarist og bassist søker trommis i Tønsberg/Nøtterøy Vestfold området

Anbefalte innlegg

Hei vi er ett band med to på gitar og en på bass som holdet til på nøtterøy og 20 år alle sammen og vi søker en trommis. Vi kan stille opp med øvingslokale

Vi spiller for det meste punk/hardcore, hardrock og powermetal, og henter inspirasjon fra som Black Flag, Minor Threat, T.S.O.L, Sabaton og Hammerfall men vi er åpne for det meste.

Det har ikke noe å si hvis du er ganske ny på trommer bare du har viljen og møter opp på øving.

Bare å ta kontakt hvis du er interessert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Ole Horntvedt
      20år og bor i Sandefjord. Søker etter basically hvem som helst som er sugen på å spille hardt og mørkt. Har spilt gitar i ett par år nå og har drevet med vokaler siden sommeren. Vokalene jeg driver med er typ high pitch svart metall. Har ikke noe problem med å komme meg rundt så hvis det er ett band som trenger gitarist/ vokalist er jeg med på det også. Er du keen på en jam og muligens band så bare ta kontakt! Er veldig fleksibel så lenge det blir hardt. Kan være treg til å sjekke denne siden.. men er alltid tilgjengelig på facebook (ole henning horntvedt) eller på mail: springroll@live.no
    • Av Oyvindo
      Jeg er en nyinnflytta kar i Tønsberg på 25 som savner noen å jamme med. Har ikke all verdens av erfaring, men var vokalist i et band på videregående (noen år sia) som aldri kom seg ut av øvingslokalene. Jeg har spilt gitar i ca 7 år som støtte til vokalen. Digger det meste av musikk, men blir ikke med på griseslakting.

420
    • Av Tromme-pappa
      Hei,
      Uerfaren (i alle fall frem til nå) trommepappa søker medlemmer til nytt band. 
      Å spille i band har vært en guttedrøm for meg, som jeg nå skal forsøke å gjøre til virkelighet. Jeg har spilt trommer mer eller mindre hele livet (nå de siste årene, digitale trommer på barnerommet ), og også vært en del av et par band i ungdommen - som aldri varte særlig lenge, Jeg er fremdeles under 40, har så liten selvinnsikt at jeg fremdeles ser på meg selv som ung og lovende, og jeg tenker at det definitivt ikke er for sent å lære. 
      Det jeg ser for meg er å være en del av et band som har det gøy sammen, spiller coverlåter og at vi gjennom det blir bedre og bedre. En del av drømmen er også å kunne spille for folk, så kanske vi også med tiden kan komme dit...??
      Jeg bor i Sandefjord, så dersom du/dere holder til i vestfold (og kanskje Grenland) så er det interessant.

• Av SindreSagdalen
      Hei!
      Vi er et metallband fra Tønsberg, som for tiden går under navnet Benzinbarn, og vi er på leting etter en trommis. Bandet består av Zenoa (15 år, Gitar, vokal), Henrik (15, årGitar) og Sindre (17 år, Bass). Vi øver på Haugarock, onsdager og torsdager, fra 16:00 til 19:00. Det er selvfølgelig muligheter for at vi kan endre øvingstidene hvis det ikke passer for deg. Så hvis du spiller trommer, bor i Tønsberg-området og er interessert, ta gjerne kontakt med oss.
      Her er våres telefonnumre:
      Zenoa: 955 22 024
      Henrik: 466 22 325
      Sindre: 906 66 890
      Mvh. Benzinbarn.
    • Av Julian
      Hei er en gutt på 21 år som spiller bass og er ute etter å starte eller bli med i ett band siden mitt gamle nå er lagt til side pga andre bandmedlemmers studier!
      Er veldig inspirert av Punk/Hardcore sjangeren også Ska, Crust og annen mørk musikk, av band som er inspirasjonkilder er det Converge, Black Flag, Minor Threat og Operation Ivy og diverse andre band
      Holder til på Nøtterøy men har mulighet til å reise innenfor Vestfold, men Tønsberg området er foretrukket.
      Send gjerne melding og så kan vi snakke nærmere om det er interesse!
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.