Web Analytics
Jump to content

Gitarist/ Vokalist søker trommis, bassist eller keyboardist til band

Ole Horntvedt
 Share

Recommended Posts

20år og bor i Sandefjord. Søker etter basically hvem som helst som er sugen på å spille hardt og mørkt. Har spilt gitar i ett par år nå og har drevet med vokaler siden sommeren. Vokalene jeg driver med er typ high pitch svart metall. Har ikke noe problem med å komme meg rundt så hvis det er ett band som trenger gitarist/ vokalist er jeg med på det også. Er du keen på en jam og muligens band så bare ta kontakt! Er veldig fleksibel så lenge det blir hardt. Kan være treg til å sjekke denne siden.. men er alltid tilgjengelig på facebook (ole henning horntvedt) eller på mail: springroll@live.no

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By Tromme-pappa
      Hei,
      Uerfaren (i alle fall frem til nå) trommepappa søker medlemmer til nytt band. 
      Å spille i band har vært en guttedrøm for meg, som jeg nå skal forsøke å gjøre til virkelighet. Jeg har spilt trommer mer eller mindre hele livet (nå de siste årene, digitale trommer på barnerommet ), og også vært en del av et par band i ungdommen - som aldri varte særlig lenge, Jeg er fremdeles under 40, har så liten selvinnsikt at jeg fremdeles ser på meg selv som ung og lovende, og jeg tenker at det definitivt ikke er for sent å lære. 
      Det jeg ser for meg er å være en del av et band som har det gøy sammen, spiller coverlåter og at vi gjennom det blir bedre og bedre. En del av drømmen er også å kunne spille for folk, så kanske vi også med tiden kan komme dit...??
      Jeg bor i Sandefjord, så dersom du/dere holder til i vestfold (og kanskje Grenland) så er det interessant.

• By HenningSB
      Hei,
      Spiller bass i Grinding Fortune, vi har / de har 3 skiver ute allerede.
      Disse er kun spilt inn som gitarist og trommis, da som en duo - Ingen bass på recordingene, jeg ble nylig med i bandet
      (Forøvrig noen gode anmeldelser her: http://www.radioludo.no/index.php?option=com_content&view=article&id=492:grinding-fortune-attempted-virginity&catid=37&Itemid=173)
      Alle skivene er spilt inn i Tuft Studio med Jørn-Arild Grefsrud, som forøvrig har mikset alt utenom første skiva som er gjort av legendariske Billy Anderson (vet du ikke hvem dette er så søk han opp..!)
      Druser derfor litt skamløs egenpromotering nå som vi er igang med ny skive.
      Alle låtene ligger ute på Bandcamp, gratis nedlasting - Eller betal så mye du vil (setter jo pris på om folk faktisk kjøper)
      Besøk oss gjerne på nettsiden: http://grindingfortune.bandcamp.com/
      Kommer til å fortløpende legge ut nytt materiale etterhvert som det kommer, blir et spennende år for Grinding Fortune med nytt medlem og et steg videre i soundet.
      Håper dere liker hva dere hører!
      - Henning
    • By Julian
      Hei er en gutt på 21 år som spiller bass og er ute etter å starte eller bli med i ett band siden mitt gamle nå er lagt til side pga andre bandmedlemmers studier!
      Er veldig inspirert av Punk/Hardcore sjangeren også Ska, Crust og annen mørk musikk, av band som er inspirasjonkilder er det Converge, Black Flag, Minor Threat og Operation Ivy og diverse andre band
      Holder til på Nøtterøy men har mulighet til å reise innenfor Vestfold, men Tønsberg området er foretrukket.
      Send gjerne melding og så kan vi snakke nærmere om det er interesse!
    • By Stormshadow2k
      Hoi!
      Jeg har funnet ut at jeg må få inn nye kreative krefter i hjemmestudioprosjektet mitt. Har et helt album klart, og store deler av album nr. 2.
      Musikken ligger i progressiv metall gata, men her bør man ha et åpent sinn. Dersom vi finner tonen og dette høres ut som noe du kunne tenke deg å bidra på, er jeg selvsagt åpen for nye tolkninger og kreative innspill på låtene (men forbeholder meg retten til å slenge ut VETO i øst og vest, hehe)
      Inspirert av TOOL, nyere Enslaved, Opeth, Mastodon, Old Man's Child. Brorparten er i drop-D, men et par tre spor er i drop-A på 7-strenger.
      Selv spiller jeg gitar i og lager låter til bandet "Nan Madol" fra Tønsberg, men jeg har langt mer musikk i kroppen enn det jeg får utløp for der. Derav denne forespørselen. For alt jeg vet finner vi virkelig tonen (tog du han) og lager et band til!
      Jeg har hjemmestudio i kjeller'n med Pro Tools 8.04. Spiller inn bass via DI-utgangen på en Ashdown Evo III forsterker, har en Yamaha BB 424 gitar stående. Dersom du kan bidra med noe annet er det bare å kjøre på.
      Har DU lyst til å utvide bekjentskapen i Tønsbergs musikkmiljø? Send en e-post til cristoffer *punktum* iversen *snabel-A* gmail *punktum* com så sender jeg over en link til musikken på soundcloud. Du lytter og sender en tilbakemelding om dette høres interessant ut. Så tar vi det derfra.
      Edit: Trykkleifs
      Cris
    • By Petrizmo
      Guitarist (vocalist) 36 would like to join or start a band. Metal, pagan, doom, death, black. Not rock, not copy of a copy.
      colossen@gmail.com
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.