Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Squire Strat MIJ 1986


Kian

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

På Craigslist i dag kom jeg over en som antageligvis ikke hadde peiling på hva han hadde..

Jeg fikk denne stratten for 30, tretti, dollar!

http://www.flickr.com/photos/76388267@N06/sets/72157629264028489/

Den har blitt litt herja med, og jeg har akkurat sitti i en time for å få bort alle klistremerkene, men gud bedre så god halsen er!

Det er en del rust osv på den, er dette noe problem å få bort?

uansett, virker som et meget godt kjøp til 30 dollar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ikke finne på å fjerne rusten på denne. Det er bare raringer som meg som ikke liker rustne gitarer.

Men hadde jeg fått tak i akkurat denne, tror jeg den hadde fått være slik den er.

Få tak i noen nye skruer til broen, så er du i havn. Ser jo ikke så slitt ut i halsen heller.

Gratulerer med et knallkjøp. Gitaren er verdt myye mer enn det du ga for den.

Edit- Aja. Ironi. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcvis det ikke er noen speseill grunn til at du skulle gjøre noe med det, er det jo fullstendig unødvendig. Uansett er det jo ikke noe problem å ta vare på original-hardware. Er jo lett reversibelt så lenge man ikke bytter til noe som krever modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen er så fantastisk deilig, at jeg ikke har ord. Hehe

Ja, de påstår de selges for rundt 400 dollar her borte nå om dagen. Jeg vet ikke, men har en fyr her borte som skal kikke litt på den å komme med en mer eksakt vurdering av hva jeg har her.

Så dere tror ikke det blir noe problem med strenger etc oppå rusten.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen er så fantastisk deilig, at jeg ikke har ord. Hehe

Ja, de påstår de selges for rundt 400 dollar her borte nå om dagen. Jeg vet ikke, men har en fyr her borte som skal kikke litt på den å komme med en mer eksakt vurdering av hva jeg har her.

Så dere tror ikke det blir noe problem med strenger etc oppå rusten.. ?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcvis det ikke er noen speseill grunn til at du skulle gjøre noe med det, er det jo fullstendig unødvendig. Uansett er det jo ikke noe problem å ta vare på original-hardware. Er jo lett reversibelt så lenge man ikke bytter til noe som krever modifikasjoner.

Forsiktig med bayer'n nå Audun :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Får ta den med til en gitar-tech å få kjørt en setup på denne. Det satt kun tre strenger på den, og jeg har gått over å vaska den osv.

Der man kobler i kabelen virker det som at hele greia er løs.. Får se om jeg får noen til å fikse noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få satt den i stand.

Har mer eller mindre renset overalt nå.. Så nå ligger metalldelene i litt WD40 noen timer, før jeg skal gå over de med en tannbørste. Kan se resultater allerede :)

Regner med jeg tar den med til en gitartech i morgen å får den satt opp skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.