Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et merkelig salg.....


Byljer

Anbefalte innlegg

Tanken på at noe har skjedd med kjøper har streifet meg ja, så jeg har sendt ham en melding igjen. .....

Uansett, håper å få ordnet en avtale med ham i løpet av dagen :)

Syntes du skulle mobilisere enda litt mer tålmodighet jeg :) Han kan være indisponert, i koma, på isolat, i Amsterdam med ødelagt tlf., eller hva som helst. Plutselig dukker han opp, og da er det jo bare å hente den i skapet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du skulle mobilisere enda litt mer tålmodighet jeg :) Han kan være indisponert, i koma, på isolat, i Amsterdam med ødelagt tlf., eller hva som helst. Plutselig dukker han opp, og da er det jo bare å hente den i skapet :D

Snedig :) Skulle akkurat til å legge til svar på posten din, så peip det i mobilen :) Trenger vel ikke å si hvem det var? Han hadde ikke glemt gitaren, men hadde ikke hatt anledning til å hente den selv. Skal evt. bringe den hjem til ham om han ikke får til å hente selv, så det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte min Les Paul jeg også for 2 år siden, at jeg angrer er en ting men det ble også merkelig her. En dude ringte og skulle ha gitaren, han forhåndsbetalte og siden han hadde noen kjenninger her jeg bor skulle han hente den. Det gikk 2 mnd før han plutselig sto på døra her, jeg sendte også sms et uten hell. Hvorfor det gikk 2 mnd fikk jeg ikke svar på men ingen ble svindlet og han var strålende førnøyd :) Jeg personlig hadde ikke klart å ventet 2 mnd hvis jeg hadde kjøpt meg en LP ;)

Vi er nok alle litt forskjellige ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.