Web Analytics
Jump to content

Mixefeedback til nüüb

stromstans
 Share

Recommended Posts

Spilte inn en demo med noen kompiser for over et år siden, men av en eller annen grunn endte jeg opp som produsent, og dermed har det endt opp som et evighetsprosjekt jeg aldri gidder å begynne på.

På juleferie hjemme hos mams og paps har jeg endelig fått gjort noe, og jeg vil gjerne høre hva folk synes.

(trenger ikke så mye kommentarer på vokalen, nei det er definitivt ikke en sanger som synger)

http://soundcloud.com/stromstans/skanky-mckenzie-healthy-work

Ingen? Virkelig?

Joda. Kul sang. Syntes vokalen lå litt bak gitarene. burde hevet dem en smule. mest når dis-gitaren er i bildet. Så virker det som venstre dis-gitar ligger litt vel mot midten hvis jeg ikke tar helt feil. Virker som den clean gitaren ligger lenger ut.

Hadde kansje gjort seg om man bare dempet den gitaren også.

Var dette jeg fikk inntrykk av først hvertfall. Solo-partiet var jo veldig nice. Kansje litt mere presence på vokalen hjelper. Føler den kunne trengt en liten topp.

Joda. Kul sang. Syntes vokalen lå litt bak gitarene. burde hevet dem en smule. mest når dis-gitaren er i bildet. Så virker det som venstre dis-gitar ligger litt vel mot midten hvis jeg ikke tar helt feil. Virker som den clean gitaren ligger lenger ut.

Hadde kansje gjort seg om man bare dempet den gitaren også.

Var dette jeg fikk inntrykk av først hvertfall. Solo-partiet var jo veldig nice. Kansje litt mere presence på vokalen hjelper. Føler den kunne trengt en liten topp.

Sangen minner meg litt om protest the hero og avenged sevenfold. Selv om jeg bare har hørt en sang av avenged sevenfold for veldig lenge siden. hehe