Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pop prosjekt


Bjørnar Frantzen

Anbefalte innlegg

Hvis det er midi-trommer kan du vel redigere de så de blir tighte? eller er det kun alt rundt som ikke er så tight?

Slikt går an å redigere vet du, frem med saksen :) crossfade er din venn

ville skrudd opp skarptrommen og gitt den noe mer mat rundt 200hz

og pan ting helt ut, bruk hele stereobildet. hater mikser med få elementer der ingenting er hard-pannet. Høyresiden mangler mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er midi-trommer kan du vel redigere de så de blir tighte? eller er det kun alt rundt som ikke er så tight?

Slikt går an å redigere vet du, frem med saksen :) crossfade er din venn

ville skrudd opp skarptrommen og gitt den noe mer mat rundt 200hz

og pan ting helt ut, bruk hele stereobildet. hater mikser med få elementer der ingenting er hard-pannet. Høyresiden mangler mat

hehe. Tror ikke han midi trommisen inne i cubase kan spelle noe tightere. :) hehe

Går jo flott an og klippe og lime også ja, men det kan bli en dum vane. Har begynt og bevege meg inn i den, men er på kjapp vei ut.

Greit hvis det bare er bittelitt som må fikses på et take man syntes ble perfect. Som det første slaget i sangen der alt kommer brått på.

Skal sjekke skarpen litt. Vanligsvis pleier jeg jo å kjøre trommene i forskjellige kanaler, for så og gi dem snacksen dem trenger.

Det har jeg ikke gjort her. Syntes ikke det var så nødvendig, hvis man ikke skal ha en ultra punchy sound.

Er også enig i panningen forsåvidt. Har i det siste begynt og prøve ut ting litt tettere.

Jeg vil kansje få et annet inntrykk av panningen når vokalen kommer.

Takk for feedbacken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.