Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ildhardh [19.05.05]


Mastema

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Grunnen til at en butikk tar in flere Dimebag gitarer etter hans død er enkelt og greit fordi flere vil ha den gitaren nå. Hadde de ikke tatt inn med en gang, hadde de nok fått mer en nok bestillinger uansett.

Dimebag-fondet? Hva er det..? Hørres litt dumt ut igrunn, med tanke på at mannen sannsynligvis har nok penger til at barnebarna til barnebarna hans kan leve som konger.

Grunnen til at Phil ble nekta adgang var jo at han og Dime har krangla ganske kraftig de siste åra. Phil har sagt Dime skulle hatt bank flere ganger. Vet ikke med dere, men jeg vil ikke hatt en som har krangla som F med broderen min, til å komme i begravelsen (ikke at brodern er død, men..).

(Dette er ikke ment som kritikk mot Dimebag. Digger musikken hans, og synes det er helt j*** at han ble drept. RIP)

hvorfor i helvete høres The Dimebag Darrell Foundation teit ut?

Og alt det du har sagt vet alle, Phil gikk ut i Metal Hammer, men du vet hvor jævlig media vrir på ting. "Pantera's music changes peoples life's man -Phil" det skal ver sikkert å visst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett videoen...mange ganger.Men jeg tror ikke Phil kommer til å gi seg.

I tidligere intervju har han sagt at om han ikke gjør noe med musikktalentet sitt så blir han gal. Men han kommer sikkert til å ikke la noen høre fra han. Egentlig jævli surt, med tanke på at Superjoint Ritual skulle gi ut nytt album tidlig i år. Hører du noe på dem? Og etter de hadde gitt ut dette albumet skulle de ta pause og jobbe med sideprosjektene sine. Og som du sikkert vet så har Phil en god del av dem. Hadde håpet han kanskje kunne jobbet videre med Down eller Eibon gjengen. De har du hørt om?! Tviler på at det blir noe nå da..

Om han legger opp som musikker så vet jeg ikke hva jeg gjør! Han er egentlig den personen som fikk meg til å ville spille bass. Han er idolet mitt.

Synes hele saken rundt Pantera nå er helt uvirkelig..det er så jævli synd.

Zack Wylde og Rex var jo noen av dem som ikke ville ha han i begravelsen til Dimebag. Jævla pikkhuer. Hvordan ville du følt deg om du ble nektet adgang til begravelsen til en kompis(kan nesten kalle han familie) som du hadde spilt sammen med i over halve ditt liv?!

Snakket forresten med en kompis for en time siden, og han skulle kjøpe KLIN LIK gitar som deg! Vi skal ned på den lokale musikksjappa å hente den etter jobb. Da blir det jamming!

Klart jeg hører på superjoint det er jo drit fett.. Håper han jobber videre med Eibon, for: for meg er blackmetal musikksjangeren so teller mest for meg.. sjøl om pantera og metallica ligger over.. Rett etter darrell's død tror jeg alle var i fulstendig sjokk, og passe forbanna på phil. hadde begravelsen vert den dag idag (alså IDAG) hadde de sikkert hatt en annen mening.. Vist vi ser bort ifra Vinnie og Rita må det ha vert jævligst

for Phil, tenk å ikke fått skvera opp i ting før det skjedde(!!!).. :D fett at kompisen din skal ha den gitaren.. det er en ganske lettspilt gitar, feit som faen.. har forresten bestillt meg en cowboy hatt, som jeg skal feste horn og fylle me leopard pels utta på, i sommer skal jeg og en kompis trolig spille en konsert ned i sentrum(en dime tribute der vi spiller pantera), der folk kan få gi penger som utentvil går til dimebag fondet.. det blir saker :D CFH for ever! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. hva er The Dimebag Darrell Foundation? :oops:
For those people wishing to make a donation in Dimebag's name, two special memorial funds have been established. The Dimebag Darrell Memorial Fund has been set up to cover bereavement and medical expenses for John "Kat" Brooks, Chris Paluska, and Jeffrey "Mayhem" Thompson. Please make checks payable to "The Dimebag Darrell Memorial Fund". Donations can be sent to the mail-only address:

Dimebag Darrell Memorial Fund

110 SW Thomas

Burleson, TX 76028

A special fund has also been set up through VH1's Save The Music Foundation. Save The Music purchases new musical instruments to restore music education programs that have been cut due to budget reductions in the past or to save programs at risk of elimination due to lack of instruments. The Foundation also conducts awareness campaigns, musical instrument drives and fundraising events. Checks can be mailed to:

VH1 Save The Music Foundation

1515 Broadway, 20th Floor

New York, NY 10036

Or you can use your credit card and call 1-888-841-4687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at en butikk tar in flere Dimebag gitarer etter hans død er enkelt og greit fordi flere vil ha den gitaren nå. Hadde de ikke tatt inn med en gang, hadde de nok fått mer en nok bestillinger uansett.

Dimebag-fondet? Hva er det..? Hørres litt dumt ut igrunn, med tanke på at mannen sannsynligvis har nok penger til at barnebarna til barnebarna hans kan leve som konger.

Grunnen til at Phil ble nekta adgang var jo at han og Dime har krangla ganske kraftig de siste åra. Phil har sagt Dime skulle hatt bank flere ganger. Vet ikke med dere, men jeg vil ikke hatt en som har krangla som F med broderen min, til å komme i begravelsen (ikke at brodern er død, men..).

(Dette er ikke ment som kritikk mot Dimebag. Digger musikken hans, og synes det er helt j*** at han ble drept. RIP)

hvorfor i helvete høres The Dimebag Darrell Foundation teit ut?

Og alt det du har sagt vet alle, Phil gikk ut i Metal Hammer, men du vet hvor jævlig media vrir på ting. "Pantera's music changes peoples life's man -Phil" det skal ver sikkert å visst..

For det første så er jeg ikke sikker på hva det er engang, men hvis det er penger som skal gå til familien til Dime er det litt unødvendig, fordi han har (hadde) nok mer en nok penger fra før. Går det til de andre ofrene som var på konserten er det noe annet, men tror ikke Abbot familien mangler penger.

Media vrir på ting ja, men det var det Phil "sa" som Dime og familien fikk høre, så ut ifra det er det forståelig at han ikke fikk komme (noe han respekterte, uten krangling). Hvis jeg hadde vært kompis med broderen din i noen år, og så begynt å krangle som F, slengt dritt om ham, ville du hatt meg i begravelsen? Neppe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at en butikk tar in flere Dimebag gitarer etter hans død er enkelt og greit fordi flere vil ha den gitaren nå. Hadde de ikke tatt inn med en gang, hadde de nok fått mer en nok bestillinger uansett.

Dimebag-fondet? Hva er det..? Hørres litt dumt ut igrunn, med tanke på at mannen sannsynligvis har nok penger til at barnebarna til barnebarna hans kan leve som konger.

Grunnen til at Phil ble nekta adgang var jo at han og Dime har krangla ganske kraftig de siste åra. Phil har sagt Dime skulle hatt bank flere ganger. Vet ikke med dere, men jeg vil ikke hatt en som har krangla som F med broderen min, til å komme i begravelsen (ikke at brodern er død, men..).

(Dette er ikke ment som kritikk mot Dimebag. Digger musikken hans, og synes det er helt j*** at han ble drept. RIP)

hvorfor i helvete høres The Dimebag Darrell Foundation teit ut?

Og alt det du har sagt vet alle, Phil gikk ut i Metal Hammer, men du vet hvor jævlig media vrir på ting. "Pantera's music changes peoples life's man -Phil" det skal ver sikkert å visst..

For det første så er jeg ikke sikker på hva det er engang, men hvis det er penger som skal gå til familien til Dime er det litt unødvendig, fordi han har (hadde) nok mer en nok penger fra før. Går det til de andre ofrene som var på konserten er det noe annet, men tror ikke Abbot familien mangler penger.

Media vrir på ting ja, men det var det Phil "sa" som Dime og familien fikk høre, så ut ifra det er det forståelig at han ikke fikk komme (noe han respekterte, uten krangling). Hvis jeg hadde vært kompis med broderen din i noen år, og så begynt å krangle som F, slengt dritt om ham, ville du hatt meg i begravelsen? Neppe. :)

JO! vist faen, om du hadde spilt i band med han i ca 20år og vert like store som selve pantera, ja selvsagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sortgrim: Jævli bra det der med de pengene som gikk til Dimebag-fondet!

Jeg testet også den gitaren idag. Synes den var litt tung i hodet.menmen, er vant med en bass som er "feit i ræva". Visste forresten ikke at den ene siden av hode var litt lengre enn den andre!?

Håper også at han gjør ferdig Eibon albumet i stedet for et nytt Down album. Pleier å spille Mirror Soul Jesus, den er fan så rå og samtidig har den lette riff. Har du hørt noe av Necrophagia da? Phil spilte gitar i bandet før. Killjoy (vokalisten i Eibon) skriker i det. Tror kanskje en fra Immortal eller Mayhem spilte bass i det. Ganske kul musikk.

Brownstone: Om du ikke har peiling på noe så holder du kjeft. Pengene i fondet gikk blandt annet til "The Cat", han som var trommeteknikker i Pantera og DamagePlan.

Dessuten har Dime snakket dritt om Phil i mediaen. Det kunne like godt kommet en psykopat og drept Phil. Men poenget her er ikke hvem som har kastet drit til hvem, det var at Phil SKULLE ha fått lov til å gå i begravelsen og tatt farvell med "broren" sin. Nå må Phil gå med dette på skuldrene resten av livet sitt. Men sånt skjønner vel ikke du.

Sortgrim: fortell meg senere hvor mye penger dere fikk inn til fondet. Det der var jævli bra gjort av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sortgrim: Jævli bra det der med de pengene som gikk til Dimebag-fondet!

Jeg testet også den gitaren idag. Synes den var litt tung i hodet.menmen, er vant med en bass som er "feit i ræva". Visste forresten ikke at den ene siden av hode var litt lengre enn den andre!?

Håper også at han gjør ferdig Eibon albumet i stedet for et nytt Down album. Pleier å spille Mirror Soul Jesus, den er fan så rå og samtidig har den lette riff. Har du hørt noe av Necrophagia da? Phil spilte gitar i bandet før. Killjoy (vokalisten i Eibon) skriker i det. Tror kanskje en fra Immortal eller Mayhem spilte bass i det. Ganske kul musikk.

Brownstone: Om du ikke har peiling på noe så holder du kjeft. Pengene i fondet gikk blandt annet til "The Cat", han som var trommeteknikker i Pantera og DamagePlan.  

Dessuten har Dime snakket dritt om Phil i mediaen. Det kunne like godt kommet en psykopat og drept Phil. Men poenget her er ikke hvem som har kastet drit til hvem, det var at Phil SKULLE ha fått lov til å gå i begravelsen og tatt farvell med "broren" sin. Nå må Phil gå med dette på skuldrene resten av livet sitt. Men sånt skjønner vel ikke du.

Sortgrim: fortell meg senere hvor mye penger dere fikk inn til fondet. Det der var jævli bra gjort av dere!

Skal fortelle deg når vi har spillt konserten, har ikke spillt den enda hehe. Vi tenker på å ha den i sommer.. noe som er jævlig fett, vokalisten var på pantera konsert for en stund siden (tror det var official turen).. Phil spurte publikum, hvem som kunne ta av mest, de som gjorde det skulle få et sprit glass i tryne hehe.. gjett hvem det var? 8) tror han ivertfall skal synge på den konserten etter hva trommisen sa.. Selfølgelig har jeg hørt Necrophagia, gamle bassisten i Immortal spiller der samt Frediablo fra Grimfist! Fett som faen, cannibal holocaust er en jævlig feit sang.. har sjekka ut det meste av phil untatt down faktisk, har aldri gadda, men har sjekka ut Viking Crown, ekte manne blackmetal :), sjekk foresten ut Dean NAMM posten på Gitarer.. masse deilige dime gitarer.. cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du skulle bytta den Våshbørn gittarn med "the real thing" sortgrim :D
Klart :D har mye mer lyst på en dean, ivertfall en av tribute gitarene.. må vel muligens selge denne her vis jeg skal få rå til en dean 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sortgrim: Jævli bra det der med de pengene som gikk til Dimebag-fondet!

Jeg testet også den gitaren idag. Synes den var litt tung i hodet.menmen, er vant med en bass som er "feit i ræva". Visste forresten ikke at den ene siden av hode var litt lengre enn den andre!?

Håper også at han gjør ferdig Eibon albumet i stedet for et nytt Down album. Pleier å spille Mirror Soul Jesus, den er fan så rå og samtidig har den lette riff. Har du hørt noe av Necrophagia da? Phil spilte gitar i bandet før. Killjoy (vokalisten i Eibon) skriker i det. Tror kanskje en fra Immortal eller Mayhem spilte bass i det. Ganske kul musikk.

Brownstone: Om du ikke har peiling på noe så holder du kjeft. Pengene i fondet gikk blandt annet til "The Cat", han som var trommeteknikker i Pantera og DamagePlan.  

Dessuten har Dime snakket dritt om Phil i mediaen. Det kunne like godt kommet en psykopat og drept Phil. Men poenget her er ikke hvem som har kastet drit til hvem, det var at Phil SKULLE ha fått lov til å gå i begravelsen og tatt farvell med "broren" sin. Nå må Phil gå med dette på skuldrene resten av livet sitt. Men sånt skjønner vel ikke du.

Sortgrim: fortell meg senere hvor mye penger dere fikk inn til fondet. Det der var jævli bra gjort av dere!

Visste at øverste siden av hode er større ja. Men for all del, Dime sine Washburn var å sånn..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brownstone: Om du ikke har peiling på noe så holder du kjeft. Pengene i fondet gikk blandt annet til "The Cat", han som var trommeteknikker i Pantera og DamagePlan.  

Dessuten har Dime snakket dritt om Phil i mediaen. Det kunne like godt kommet en psykopat og drept Phil. Men poenget her er ikke hvem som har kastet drit til hvem, det var at Phil SKULLE ha fått lov til å gå i begravelsen og tatt farvell med "broren" sin. Nå må Phil gå med dette på skuldrene resten av livet sitt. Men sånt skjønner vel ikke du.

For det første sa jeg at dersom det var til de andre som døde, var det "greit". Det er bare bra, poenget var at Dime's familie ikke trenger mer. Det bare hørtes ut som et støtte-fond til ham.

Om han skulle fått lov til å gå eller ikke kan diskuteres i evigheter. Familien ville ikke ha ham der, pga (den nærmeste) fortida mellom de to. Det er opp til dem å bestemme. Phil kan forstatt gå til graven, tror ikke de har nektet ham det.. han forstod også at familien ikke ville ha han der, og godtok det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.