Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ildhardh [19.05.05]


Mastema

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

å bare sies en gang til, jeg synes den "Darrel'n" er rå!  :D
takker.. www.lydweb.no der jeg kjøpte den sa det var 6stk av den i norge, tviler sterkt. hater den foretninga, de lurer bare kundene sine. ikke at jeg ble lurt da jeg kjøpte den. noe annet som er jævlig irriterendes er at de tok inn flere lass med washburn etter dimebag døde, BARE for å tjene på hans død. det provoserer meg noe inni granskauen, gjelder sikkert ikke bare den foretningen. "litt" off-topic men jaja..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å bare sies en gang til, jeg synes den "Darrel'n" er rå!  :D
takker.. www.lydweb.no der jeg kjøpte den sa det var 6stk av den i norge, tviler sterkt. hater den foretninga, de lurer bare kundene sine. ikke at jeg ble lurt da jeg kjøpte den. noe annet som er jævlig irriterendes er at de tok inn flere lass med washburn etter dimebag døde, BARE for å tjene på hans død. det provoserer meg noe inni granskauen, gjelder sikkert ikke bare den foretningen. "litt" off-topic men jaja..

Har ikke erfaringer med de, men det er klart til å bli litt provosert av, er enig med deg.. Men men, sånn er det bare.. Wheels are made for rollin', and we are made for rockin'

(Gjerne quote meg! haha)

jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å bare sies en gang til, jeg synes den "Darrel'n" er rå!  :D
takker.. www.lydweb.no der jeg kjøpte den sa det var 6stk av den i norge, tviler sterkt. hater den foretninga, de lurer bare kundene sine. ikke at jeg ble lurt da jeg kjøpte den. noe annet som er jævlig irriterendes er at de tok inn flere lass med washburn etter dimebag døde, BARE for å tjene på hans død. det provoserer meg noe inni granskauen, gjelder sikkert ikke bare den foretningen. "litt" off-topic men jaja..

Har ikke erfaringer med de, men det er klart til å bli litt provosert av, er enig med deg.. Men men, sånn er det bare.. Wheels are made for rollin', and we are made for rockin'

(Gjerne quote meg! haha)

jaja

yes sann er livet og bransjen for den sakskyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sortgrim: først og fremst, FET GITAR!

Nå mangler du bare den kamuflasje CFH reima(om du har sett den). Den er fan så rå den også.

Blir også jævli irritert når folk skal tjene på andres død. Og spesielt denne legenden. Om de hadde latt noen av pengene gå til Dimebag-fondet så hadde det vært ok. Men det er en fucked up verden.. Blir deprimert av å tenke at Dime er borte og jeg aldri fikk sett eller hørt ham live.. Det er urettferdig!

Keep up the good work og fortsett å supporte det heavieste bandet i hele jævla verden!

Til dere andre som mener noe annet, BLOW ME!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har forresten nesten lik reim til deg, bare min er det hodeskaller på.

På avstand ser våres reimer veldig like ut!

måtte bare si det :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sortgrim: først og fremst, FET GITAR!

Nå mangler du bare den kamuflasje CFH reima(om du har sett den). Den er fan så rå den også.

Blir også jævli irritert når folk skal tjene på andres død. Og spesielt denne legenden. Om de hadde latt noen av pengene gå til Dimebag-fondet så hadde det vært ok. Men det er en fucked up verden.. Blir deprimert av å tenke at Dime er borte og jeg aldri fikk sett eller hørt ham live.. Det er urettferdig!

Keep up the good work og fortsett å supporte det heavieste bandet i hele jævla verden!

Til dere andre som mener noe annet, BLOW ME!

Heisann.. CFH reima er drit feit :) men har ikke sett den her i norge noen gang.. Jeg er redd for at Philip kommer til å gi seg.. om du har sett intervjuet med han etter dimes død.. http://www-personal.umd.umich.edu/%7Ealfie...philspeaks.html , rørende film må jeg si.. :cry: PANTERA FOR MOTHERFUCKING EVER!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett videoen...mange ganger.Men jeg tror ikke Phil kommer til å gi seg.

I tidligere intervju har han sagt at om han ikke gjør noe med musikktalentet sitt så blir han gal. Men han kommer sikkert til å ikke la noen høre fra han. Egentlig jævli surt, med tanke på at Superjoint Ritual skulle gi ut nytt album tidlig i år. Hører du noe på dem? Og etter de hadde gitt ut dette albumet skulle de ta pause og jobbe med sideprosjektene sine. Og som du sikkert vet så har Phil en god del av dem. Hadde håpet han kanskje kunne jobbet videre med Down eller Eibon gjengen. De har du hørt om?! Tviler på at det blir noe nå da..

Om han legger opp som musikker så vet jeg ikke hva jeg gjør! Han er egentlig den personen som fikk meg til å ville spille bass. Han er idolet mitt.

Synes hele saken rundt Pantera nå er helt uvirkelig..det er så jævli synd.

Zack Wylde og Rex var jo noen av dem som ikke ville ha han i begravelsen til Dimebag. Jævla pikkhuer. Hvordan ville du følt deg om du ble nektet adgang til begravelsen til en kompis(kan nesten kalle han familie) som du hadde spilt sammen med i over halve ditt liv?!

Snakket forresten med en kompis for en time siden, og han skulle kjøpe KLIN LIK gitar som deg! Vi skal ned på den lokale musikksjappa å hente den etter jobb. Da blir det jamming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at en butikk tar in flere Dimebag gitarer etter hans død er enkelt og greit fordi flere vil ha den gitaren nå. Hadde de ikke tatt inn med en gang, hadde de nok fått mer en nok bestillinger uansett.

Dimebag-fondet? Hva er det..? Hørres litt dumt ut igrunn, med tanke på at mannen sannsynligvis har nok penger til at barnebarna til barnebarna hans kan leve som konger.

Grunnen til at Phil ble nekta adgang var jo at han og Dime har krangla ganske kraftig de siste åra. Phil har sagt Dime skulle hatt bank flere ganger. Vet ikke med dere, men jeg vil ikke hatt en som har krangla som F med broderen min, til å komme i begravelsen (ikke at brodern er død, men..).

(Dette er ikke ment som kritikk mot Dimebag. Digger musikken hans, og synes det er helt j*** at han ble drept. RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.