Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DI-boks til bass-opptak


Arachno

Anbefalte innlegg

Heisan, folkens. Lurer på om det er noen som har noen anbefalninger når det gjelder gode DI-bokser?

Har tenkt å ta opp bass, "rett i mixer'n"-opptak via en god DI-boks. Fant en som virket interessant, den heter Radial J48. Noen som har vært borti denne? Bassen jeg har tenkt å bruke har passive pickups.

..Tenkte jeg måtte ta og spørre her, da jeg har SVÆRT lite peiling på DI-bokser ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radial går for å være bra DI bokser. Dyre, men bra. Snakka med Alex som spiller bass i Donkeyboy, og han har endt opp med Radial etter å ha prøvd masse forskjellig siden han spiller kun med DI og In-Ear monitoring på scenen.

Alternativ er Sansamp og EBS sine preampbokser, verdt å se på disse også. Der har du mulighet til å skru litt lyd i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radial går for å være bra DI bokser. Dyre, men bra. Snakka med Alex som spiller bass i Donkeyboy, og han har endt opp med Radial etter å ha prøvd masse forskjellig siden han spiller kun med DI og In-Ear monitoring på scenen.

Alternativ er Sansamp og EBS sine preampbokser, verdt å se på disse også. Der har du mulighet til å skru litt lyd i tillegg.

Da ble jeg litt klokere i dag! Takker så masse, Basstom. Ha en fin helg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.