Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Seymour Duncan Zephyr Pickups


aleksh

Anbefalte innlegg

om det er verd pengene er vel ikke interessant for å vurdere kvaliteten? Det kommer jo an på hvor mange penger man har å bruke. Helt ulogisk å vurdere kvalitet i forhold til kostnad.

Det må i så fall være motsatt: hvor mange penger er du villig til å bruke, og hva kan du få for det. Med tanke på hvor mye custom shop som finnes der ute så er det nok mange som svarer "ubegrenset så lenge jeg har nok penger til det". Så da er jo pris ikke interessant.

Endret av Atreju
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "tror" også noe om disse pickupene. Og sannsynligvis er det jeg "tror" akkurat like interessant for deg som det du "tror" er for meg.

Jeg er derimot helt sikker på at det er stor forskjell på ledeevnen i kobber og sølv, og at den er etterprøvbart målbart på et helt annet nivå enn f eks Squier vs Custom shop.

Men det jeg faktisk er interessert i er hva folk som faktisk har prøvd de synes om opplevelsen. Forskjellen er for meg åpenbart til stede, men er den faktisk ønskelig?

Det siste du sier der, var jo i hovedsak poenget mitt.

Bruce Kulick tester her. Rundt 2:40 får vi høre forskjell på kobberpickuper og sølvpickupene. Man kan kanskje ane at Zephyr er noe brightere ( ja, det er youtube...) Den voldsomme forskjellen er det dog ikke, og det hadde man vel ikke forventet heller. Men for de som er villig til å betale for den lille forskjellen...

Jeg gjør det ofte selv med elektronikk og hardware, men da snakker vi tross alt ikke slike summer.

http://youtu.be/ePbxLwTmxxs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.