Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Switcher system


Kossoff

Anbefalte innlegg

Ser meg nødt til å gå over til amp live igjen, og må derfor ruste opp igjen på pedalbrettfronten. Nå har jeg derimot lært av gamle feil og vet hva jeg trenger (sånn noenlunde).

Det jeg lurer på er om noen vet om enkle og greie switcher-system for en 4-5 pedaler.

Idéen er:

Gitarkabel mellom gitar og amp går gjennom switcheren. Pedalene er koblet i signalkjeden via switcheren og det er knapper på switcheren.

Om noen har noe genialt på lur, er jeg veldig interessert i å høre. Om noen av DIY-mekkerne på forumet kan lage noe på bestilling, er det like aktuelt ;) .

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om du vil har mulighet for presets og kanalswitching av ampen osv. eller bare individuell av/på av loopene. GSC 3'en har 6 looper + tuner out + 4 switche funksjoner + midi og 10 brytere du kan sett opp til å gjøre nesten hva du vil. Jeg liker den godt. Nå ble brettet mitt pretty humongus det var bare fordi jeg hadde en PT Pro og en bøtte med Neutrik liggende.

post-1540-0-07502500-1308128288_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.