Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NBD!


Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Ok, Det jeg angrer mest på I min bass-historie er salget av den gamle 1977 Fender Precision bassen jeg hadde, og dette er fakta at det var "hjemme" for meg, for den bassen hadde jeg som fast point de 3 årene det var tyngst rotasjon av basser i mitt eienskap.

Så, uten mer mellomlegg og mas, Født Torsdag 31. Oktober 1974 i USA, Kledd opp i helt nye DR HI Beam ER50 strenger:

09062011075.jpg

09062011077.jpg

For deg som kan litt rock'n'roll basshistorie:

09062011078.jpg

Ja ok, Hun er ikke helt original, kroppen har blitt strippet for sin originale farge, Halsen skal ha blitt omlakkert, hun har Lindy Fralin pickuper, uoriginalt plekterbrett og halsplate, Men hun er deilig og har en utrulig grei hals å ha med å gjøre! Utrolig lett, må veie halvparten av den fra 77.

Kommer sikkert til å kjøre i henne en Sadowsky Pickup etterhvert og det trenges en skjerming.

(Det tenkte jeg ikke over før etter jeg hadde skrevet dette, men det finnes bare en bass jeg seriøst har kalt "henne" før, så tror jeg har ei som kan bli noen år hos meg her..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.