Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bra sjapper i Oslo/Akershus?


aMo

Anbefalte innlegg

Jeg blir stadig skuffet når jeg går i musikksjapper her tl lands, det er det samme utvalget overalt (Marshall MG, Valvestate, Fender, Line6, Epiphone, Ibanez (Koreanske sådan), Mexikansk Fender, Squier etc)..

Jeg har planlagt å kjøpe meg en rør-forsterker til året, men har ikke tenkt å kjøpe på andres anbefaling helt alene, må prøve selv..

Men det er aldri noen som har noe inne.. Hvertfall ikke av de jeg besøker..

Er det noen BRA sjapper fra og med Oslo retning Jessheim (nordover i Akershus altså)?

Med bra mener jeg, er det noen som i det hele tatt har "ekte vare" på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imerslund i Oslo har noen Engl amper stående. bla. en Fireball, en Savage 120 og den lille 1x12 comboen jeg ikke husker navn på. Samt en Dual Rectifier, to Lonestar 2x12 comboer og en Mesa 1x12 combo til som jeg ikke husker hvilken var (Tror det var F-50). I tillegg til en Cornford Hellcat og en Cornford 1x12 combo jeg ikke shuker hva heter.

Og seff den obligatoriske Marshall Valvestate veggen.

Ellers har riff et lite utvalg Badcat, Carvin i tillegg til sin obligatoriske Marshall-vegg.

Nei jeg jobber ikke på Imerslund ;) Søren så mange 1x12 comboer det var da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kansjke du snakker om Musikkland på Lillestrøm. Eller Musikksenteret på Lillestrøm, som har mer utvalg i butikken, men som ikke har internettside så vidt jeg vet. Begge er gode butikker, men Musikkland ligger et hakk billigere tror jeg. Sjekk ut www.musikkland.no for mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.