Gå til innhold
s0und

Jaja... to nye økser på vei inn.

Anbefalte innlegg

Greide ikke å dy meg nei.

1 stk. Ibanez PGM100 (blå m. rosa f-nøkler)

1 stk. Ibanez JEM777Vbk (Svart med grønt tree of life, samt knotter og mikker)

Det pussige med JEM'en er at monkeygrip'en er av den korte typen men uten "finger" sporene...noen forklaringer på dette? Sjekket katalogene og der er alle avbildet med "finger"-spor (1988-1992). På den root bear versjonen så er monkey grippen lenger... er det en liten kuriositet jeg har har kjøpt meg?

777vbk92.jpg

ibanez-pgm100.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du har en nydelig EVH gitar, så kjøper du 2 stk. Ibanez? Jaja, kjekt med nye gitarer.

Handlet du fra ebay? Kan tenke meg at de der to i Norge fint runder en gudd bruktbil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt noen mails til selgeren av VBK'en om akkurat det samme. Var vel jeg som faktisk informerte han om det ;-)

Spør gutta på jemsite.com. Tror gitaren kan være av den heller sjeldnere sorten. Gratulerer med to herlige gitarer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg har sett bilde av den aktuelle gitaren, som du gjerne må poste... :D

Mer sannsynlig at kroppen er aftermarket. Det finner du kjapt utav hvis du skrur av halsen. Modellnummeret skal stå stemplet i halspocket'n. Veldig sjeldent (det vil si at jeg aldri har hørt om) unntak fra produksjonsmetoder på akkurat håndtakene. De kan selvfølgelig også være slipt ned av en eller annen grunn, skade eller personlig ønske...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge selger skal JEM'en være 100% original..

Men som Euph sier, plukk av halsen og sjekk ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada kommer nok til å gjøre det, ogjeg tipper jeg finner noe uorginalt. Det er verdt sjansen syns jeg, og uansett den kan jo ikke være så mye verre enn originalen da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike som du handler da Sound! :D

Hehe..grattis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
og uansett den kan jo ikke være så mye verre enn originalen da.

Trå varsomt! :evil: Jeg er mye tyngre enn deg, og kan sitte deg flat... :twisted:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du!

Hva skjedde med PGM'en?

Ser den ligger ute til salg igjen..

Useriøs selger eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg håper da inderlig ikke det. Jeg har vært litt treg med tilbakemelding til han, men han bør absolutt ikke ha lagt de ut for salg. Jeg sa jeg skulle ha de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.