Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PRS se torero VS Schecter hellraiser c1 FR


Dead Theory

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Vær obs på at PRS SE Torero er, som Schecteren, lagd i Korea. Så teoretisk i hvert fall er den ikke nødvendigvis i en annen klasse enn Schecteren. Har ikke prøvd noen av disse to gitarene, men jeg ville gått for PRSen - etter min erfaring er PRS sin SE - linje noe av det beste du kan få i den prisklassen. Begge gitarene høster stormende jubel i stort sett alle seriøse gitarblader, men PRS sine SE - gitarer generelt pleier å virkelig utmerke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RG er flotte gitarer som gir de samme muligheter som nevnte, men kan være en fordel å kjøpe en med oppgraderte mikker om du er kresen på slikt om det da ikke er dimarzio originalt da. Brukt får du dem så billig at du har råd til å få dem byttet ut. Har tre RGer og er veldig fornøyd med dem til hardere musikk.Ser det er ihvertfall to på forumet her som selger.

Men ut i fra det jeg har lest er jo begge gitarene du spekulerte på her meget gode gitarer og jeg har kanskje størst tro på Toreroen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RG er flotte gitarer som gir de samme muligheter som nevnte, men kan være en fordel å kjøpe en med oppgraderte mikker om du er kresen på slikt om det da ikke er dimarzio originalt da. Brukt får du dem så billig at du har råd til å få dem byttet ut. Har tre RGer og er veldig fornøyd med dem til hardere musikk.Ser det er ihvertfall to på forumet her som selger.

Men ut i fra det jeg har lest er jo begge gitarene du spekulerte på her meget gode gitarer og jeg har kanskje størst tro på Toreroen...

har allerede 1 les paul med EMG`s, å begynner kanskje å bli litt sugen på noe annet. har sett den RG2680`n som ligger her, fristende! fant og en S5470 på finn, hvordan er denne i forhold til RG`n? noen som veit?

utenom at den er jææævla tynn da.. :P

link: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27633641

Endret av Dead Theory
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har allerede 1 les paul med EMG`s, å begynner kanskje å bli litt sugen på noe annet. har sett den RG2680`n som ligger her, fristende! fant og en S5470 på finn, hvordan er denne i forhold til RG`n? noen som veit?

utenom at den er jææævla tynn da.. :P

link: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27633641

Det er ut mot kanten s-serien er tynn, midten av kroppen er like tykk som en RG.

Har selv hatt en s2170, og merket ikke noen forskjell på denne i forhold til RG gitarer.

Så blir jo egentlig litt smaksak hva du foretrekker utseendemessig.

Har også hatt Hellraiser c1fr som også var en god gitar men disse gitarene har en del tykkere hals enn RG og s prestige. Kanskje verdt en tanke.

Endret av hkurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.