Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med PRS SE Torero?


MrM

Anbefalte innlegg

Pen gitar.

Vet ingenting om modellen, men kommentar til innlegget over: problemet med ymse rimelige "fr" varianter har lite med tilvenning eller oppsett å gjøre, men at en del av dem er laget av elendig metall. Dermed blir knivene slitt ut mer eller mindre umiddelbart, slik at den blir umulig å ha med å gjøre. Om blokkene er av tilsvarende metall, vil strengene skjære hakk i dem, og det vil etter kort tid ikke være mulig å feste dem skikkelig.

Når det er sagt, er det for alt jeg vet et fullt brukbart system på denne gitaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikk enoe om den modellen, men PRS SE er generelt mye gitar for penga.. Og her får du jo gode pickups i tillegg, hvis du ønsker deg EMG da.. Gode gitarer, føles som en mellomting av strat og LP og er ganske allsidige.

Så jeg ville ikke nølt ihvertfall :)

Har selv vært litt småkåt etter en PRS SE av noe slag.. Go for it, sier jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde denne hadde OFR, jeg?

Edit! Floyden har ihvertfall 'Floyd Rose'-logo, noe som betyr at det enten er en original Floyd Rose, Floyd Rose Special (lite sannsynlig, da hadde det også stått "special" på den"), eller en "Ping" Floyd Rose (også lite sannsynlig da de også har en egen logo ved siden av floyd-navnet).

Mye mulig det finnes flere lisenserte floyder som Floyd Rose selv har gått god for og lånt bort navnet sitt (noe mer enn "licensed under Floyd Rose patent" nede ved finstemmerne), men jeg har ikke hørt om flere enn de tre nevnte variantene.

Endret av Truckstop Chuckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.