Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei fra New York


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny medlem, opprinnelig fram Namos, men har holdt til i New York i de siste aarene. Spiller mest jazz, blues, funk, R&B.

Liker blant annet Collings og Paul Reed Smith gitarer. Morsomt med et norsk gitar-forum!

Her er et par live klipp fra noen forskellige prosjekter:

www.jostein-g.com

www.myspace.com/josteing

www.youtube.com/user/76soco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til NY i sommer. er det noen gode musikkbarer eller lignende jeg bør se? noe musikk relatert show jeg bør få med meg?

velkommen til forumet også :)

Hei, her det veldig mange klubber i alle sjanegere, for mange til aa ramse opp. Det beste er vel a gjore et google search.

Noen spesielle sjengere du er interessert i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her det veldig mange klubber i alle sjanegere, for mange til aa ramse opp. Det beste er vel a gjore et google search.

Noen spesielle sjengere du er interessert i?

singer/songwriter - poprock - rock - og sikkert en jazzbar jeg kan sende mamma og pappa på, hehe.

hvis du har noen spesielle jeg bør ta en titt innom hadde det vært kult å få visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

singer/songwriter - poprock - rock - og sikkert en jazzbar jeg kan sende mamma og pappa på, hehe.

hvis du har noen spesielle jeg bør ta en titt innom hadde det vært kult å få visst.

Blue Note, The Village Vanguard og Birdland er de storste jazz-klubbene. Joe's pub har mye bra forskellige typer musikk, Madison Square garden, Town Hall etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste spørsmålet er vel heller hvilket hockeylag du holder med? :)

For en Nordmann i NY er det kun et lag som gjelder i disse dager : New York Rangers.. Morro med en liten Hobbit fra Norge som gjør det bra i

NHL... Go Zuccarello :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.