Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

passer denne forsterkeren bra?


epiphone

Anbefalte innlegg

FM212 er veldig fin for prisen, du kan få veldig variabel vreng med den. Den har en knapp som "scooper" vrengen, slik at det blir null mellomtone (ikke fint, synes jeg, men sikkert fint for andre) og en knapp som booster vrengen litt mer slik at den blir skarpere. Hvis du setter mellomtone på 10, bass og diskant på 0, gain på 4-5, så får du en ekstremt digg solovreng, hvertfall med min gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh den ES335 har jeg sett litt på. Kan du legge ut bilder og noen ord om hvordan den føles?

hehe har ikke fått den enda, de var nødt til å bestille den fra sverige, noe som tar ca 50 dager:( menmen, klarer vel å vente... :)

epiph_es_335_dot.jpg

her er den, bare den jeg har bestillt er svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik ES335 har jeg hatt, nå innehas den av en annen her på forumet, nemlig Hallvardo! Veldig ålreit gitar, var første elgitaren min, men sammenlignet med Tele'n min hevdet den seg ganske bra, kanskje med unntak av at pickupene ikke "sparker fra" så bra som på Telecasteren, men det har en del med mine lydpreferanser å gjøre også. Utrolig pen og bra laget gitar til å være i det prissjiktet, får vel nesten overlate det til Hallvardo å si mer om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.