Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dave Mustaine Megastack


kis32

Anbefalte innlegg

Veit ikke om det her kanskje er old news, men det er ikke så mange hits på den i norge enda ser jeg.

http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=3490

Samme konseptet som Zack Wylde sin egentlig.

Synes ampen her ser ut som et "Bang for the buck". Kanskje ikke den største og mest fantastiske live ampen, men sikkert genial på øvingsrommet: )

Har aldrig prøvd den selv, men har prøvd den store (orginale) versonen av Dave's signature stack, og den var rå!

Etter litt søking på videoer og lydklipp, så virker det for meg som at Dave's mini stack låter mye større en Zack sin.

Noen andre som synes den ser spennende ut?

http://www.youtube.com/watch?v=hsdscKO72yw

http://www.youtube.com/watch?v=AvuE3PAwKvU&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er inponerende med denne er jo byggkvaliteten, merka virkelig det når jeg pirka på den store. Metallgrillen er massiv, så du kan vell ha et fotball lag stående å sparke på den uten at du skader høytaleren, og hele stacken er dekka i Karbonfiber. 4 lapper for noe sånt er jo utrolig bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MG låter stort sett drit. Jeg får dog ikke sett videoen (grunnet tregt nett).

ah, joda. Men videoen ser utrolig låvende ut, tatt pris i betraktning. Kanskje ikke den råeste ampen i verden, men greit å kunne ta med seg på små greier og ha stående i hybelen med sinte naboer :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes faktisk det låt dritbra på videoen. Må få testa denne en gang

Det er så utrolig vanskelig å finne ut hvordan de egentlig låter ved å se på yoube. Amper låter ikke likt gjennom en Mic som gjennom et øre.

Litt kjedelig at den her er en Limited edition, og enda mere limited her i norge, skulle gjerne ha gitt meg selv denne i bursdagsgave til våren : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig vanskelig å finne ut hvordan de egentlig låter ved å se på yoube. Amper låter ikke likt gjennom en Mic som gjennom et øre.

Det var jo derfor jeg sa den låt bra på videoen, i tillegg til å si at jeg må teste den. Får håpe de tar den inn på Hamar eller Gjøvik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er inponerende med denne er jo byggkvaliteten, merka virkelig det når jeg pirka på den store. Metallgrillen er massiv, så du kan vell ha et fotball lag stående å sparke på den uten at du skader høytaleren, og hele stacken er dekka i Karbonfiber. 4 lapper for noe sånt er jo utrolig bra?

Den er trukket i vinyl, ikke karbonfiber. Den hadde nok kostet ti ganger så mye med sistnevnte ;)

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.