Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blue Noize Solo Contest II


Griffin

Anbefalte innlegg

Fant denne tråden av Alijens og fikk lyst til å melde meg på...om ikke annet bare for gøy.

Har ikke så store forhåpninger om å vinne at jeg har hengt opp noe på veggen til å plassere PRS'en på... men gjorde det mer for skøy.

Det er noen gode deltagere der ute...

Har hatt konto på youtube lenge, men ikke prestert å legge ut noe selv ennå.

Håper det faller litt i smak hos noen i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne tråden av Alijens og fikk lyst til å melde meg på...om ikke annet bare for gøy.

Har ikke så store forhåpninger om å vinne at jeg har hengt opp noe på veggen til å plassere PRS'en på... men gjorde det mer for skøy.

Det er noen gode deltagere der ute...

Har hatt konto på youtube lenge, men ikke prestert å legge ut noe selv ennå.

Håper det faller litt i smak hos noen i allefall.

Litt surt innimellom men hører at noe er på gang. Bare få gjort det litt reinere med litt bedre vibrato så hadde alt hørtes bedre ut. Nå er jo kanskje ikke jeg den rette og snakke om vibrato siden jeg sjøl er skyldig i litt rar vibrato innimellom.(fått kjeft av Kjutte! :) ) Men jobb med den så kommer det seg ganske fort.

Litt for gjentakende solo kanskje,litt lite variasjon.

For å si det sånn så tror ikke jeg at jeg vinner heller men morro er det!

Kul kameravinkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg vil kalle det surt... men at vibrato'en har noe..hmm...forbedringspotensiale... definitivt... spesielt når jeg bender (der er det fraværende mer eller mindre).

Sikker på at det ikke er timingen du får litt sure vibber av? For den er tidvis katastrofal... Det er hastverksarbeid som jeg sikkert kunne gjort mye bedre dersom fristen hadde vært ett par uker senere, men jeg oppdaget dessverre konkurransen i siste liten før jeg tok ferie... skulle gjerne gjort dette i helgen når jeg har god tid.

Men repetativt... ja... jeg sliter litt med å improvisere 3 minutter uten å gjenta meg selv, spesielt med ett så rolig tempo som i seg selv er veldig statisk :blush:

Det blir derfor timingen sliter også, fordi jeg sitter å tenker på hva skal jeg spille nå... så ender jeg bare på noe av det gamle, men avgjørelsen kommer litt for sent :huh:

Men som sagt... bare for skøy... og skal ta med meg vibrato kommentaren videre. Det er egentlig en sånn liten ting som kan gjøre mye...

Takk for kritikken :)

Lite spørsmål dog... du brukte også Guitar Rig 4. Jeg har nettopp skaffet meg det nettopp for litt silent recording muligheter, men jeg opplever at det spilte svært liten rolle om jeg tok Les Paul'en, Telecasteren eller Stratocasteren. På forsterkeren så er det tre vidt forskjellige instrument, men på Guitar Rig 4, så spilte det ingen rolle.

Har du den samme opplevelsen, eller må jeg dykke litt dypere inn i programvaren på det området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en elgitar jeg. Ibanez Voyager heter den og ca 18 år gml. Så jeg vet ikke, men det kan vel tenkes at den overkjører mye av pickupene og gitaren generelt. Men det blir forskjellig lyd når man switcher om på pickupene på gitaren hos meg.

Endret av Alijens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.