Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norstorm [16.08.12]


Norstorm

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, sjukt fornøyd... :)

Har bare brukt den 1on1 til nå, men venter på en bestilling med litt digitale kabler og slikt, så jeg for satt den riktig opp for re-amping, så skal jeg ta den ibruk studio-wise...

Men nå storkoser jeg med med allarounden, og jobber med noen nye sounds og slikt..

Grisemorro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skjønner jeg godt. GAS'er selv etter MM JP7 i de der grønn/lølla kamelionfargene. Sykt fett..

Men hvordan låter EMG'ene i Ibanez'n foresten..? Fornøyd med det, eller syns du at de passive er fetere?

Har selv bestilt EMG707 til min 7strenger, men litt usikker på om jeg skal installere de eller heller kjøpe meg noen gode passive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMG aktiv, er og blir EMG aktiv..

Det er ikke helt min greie, men nå er det da en 8 strenger så PUPsa trenger jo litt hår på ballene.

Men nå vet jeg at DiMarzio kommer med ett 8 strenger sett, så venter litt før jeg gjør noe.

Så er det jo sant som andre sier da, voicinga er veldig gjevn og fin, så output'n i skalaen er sånn høvelig lik.

Så kjører du bridge pickupen og riffer som juling, så høres faktisk ikke lys E og B helt overkill ut.

Det er jo litt fint synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.