Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vet dere om noen billige gibson's`?


toro1504

Anbefalte innlegg

den første gitaren du linket til vil koste 8479,- hjem på døren. 858,66(pris i Euro, inkludert porto) * 7,9(kurs på Euro) * 1,25 (moms)

Smell på fortollingsgebyret også, så lander du omtrent på det Greener antydet. Så får man bestemme seg for om 5 års reklamasjonsrett er verdt en tusenlapp eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Smell på fortollingsgebyret også, så lander du omtrent på det Greener antydet. Så får man bestemme seg for om 5 års reklamasjonsrett er verdt en tusenlapp eller ikke.

Han regnet feil B)

Men dette er jo ikke noe pes egentlig...de som kjøper instrumenter i utlandet for å spare noen kroner får gjøre det,

mens de som sverger til butikker her i landet får handle der :) End of story :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Så han som sa 8450 hadde rett, mens han som hadde 8650 hadde hakkendes feil når vi regner overslag?

Jeg regnet med tollgebyret også - da blir prisen ca 8650,- Jeg har ikke regnet dette nøyaktig på øret, men med avrundete tall i hodekalkulatoren.. Poenget er at slikt varierer med varierende valutakurs, hvor heldig du er med fortolling (ofte avhengig av fraktselskap osv) Men regnestykket til drumageddon var i alle fall langt fra rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet med tollgebyret også - da blir prisen ca 8650,- Jeg har ikke regnet dette nøyaktig på øret, men med avrundete tall i hodekalkulatoren.. Poenget er at slikt varierer med varierende valutakurs, hvor heldig du er med fortolling (ofte avhengig av fraktselskap osv) Men regnestykket til drumageddon var i alle fall langt fra rett.

Uansett hvilket fraktselskap i Norge en bruker så er vel moms'en på 25% uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilket fraktselskap i Norge en bruker så er vel moms'en på 25% uansett?

Tror det er snakk om gebyret. Når man bestiller fra utlandet, hender det at fraktselskapet står for fortollingen og da er avgiftsgebyret betalt på forhånd, men ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen av oss har regnet noen hundrelapper feil er ikke det noen stooort problem akkurat :D

Poenget her er at denne gitaren vil koste deg ca 8500 kr inkludert frakt og 25% momstillegg,

ferdig levert på døren:

http://www.musicstore.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/en_EN/-/NOK/ViewProductDetail-Start?ProductRef=GIT0003877-003%40MusicStore-MusicStoreShop&JumpTo=OfferList

Og det er 1000 kr mindre enn f.eks. gitarhuset.no tar for samme gitar (uten frakt).

Verre er det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en tusenlapp er litt lite å spare, jeg da. Ofte trenger gitaren et oppsett, og enhver respektabel norsk butikk har dette med i prisen. Man mister også fem års reklamasjonsrett.

Trenger man reklamasjonsrett på en Gibson da??? :D

Men det er litt lite å spare ja, men en tusenlapp igjen kan være avgjørende for de som kanskje ikke har mer å rutte med.

Får håpe at dollarkursen tar seg et dypdykk snart, da blir det fest og USA-bestillinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.