Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vet dere om noen billige gibson's`?


toro1504

Anbefalte innlegg

OK, sry men er litt lei av at folk klager og kjefter.

Får vel gå for en edwards eller greco da.

men har ikke mye, dessuten er det ikke engang sikkert at jeg skal kjøpe...

Vel, er det OK å kjøpe en brukt greco eller edwards eller er det også bare dritt???

isåfall send meg noen linker til steder der de selger nye/brukte greco eller edwards da.

bare lurer på 1 ting, kan man slette tråden? og hvordan?

sry, men har ikke på langt nær like mye greie på gitarer som dere andre, har egentlig ikke

tenkt så mye over merker/forskjellige gitarer.

har for det meste bare spilt.

Så jeg skal slutte å klage og mase å høre på dere istedet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gitarer som Greco, Edwards o.l. selges ikke nye i Norge, så da blir det å følge med på kjøp/salg-forumet her eller på finn.no

Det er ikke noe i veien med Epiphone. De har kanskje litt lavere kvalitet enn de andre LP-kopiene, men er til gjengjeld mye lettere å få tak i, både ny og brukt. Synes ikke tråden skal slettes da flere kanskje lurer på det samme. Det er heller ikke noe i veien med å spørre. De aller fleste her på forumet er mer enn villig til å hjelpe der de føler de kan bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som sier at du må kjøpe en Greco eller Edwards, og de kan være vanskelig å finne til så lite som det du kanskje har tenkt å bruke (men det ligger en Greco til en billig penge på dette forumet sine bruktsider)

Du kan ikke slette tråden - vi sletter normalt ikke tråder - hvorfor skulle vi det?

Så lenge du kjøper Epiphone sin "Standard" serie er dette ganske gode gitarer og du finner masse av de brukt til en helt ok pris. Men jeg vil råde deg til å undersøke Epiphone sitt modellutvalg for å kunne gjenkjenne de ulike modellene når du kikker på brukte gitarer. Det er en del som forsøker å selge billigere modeller til alt for høye priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.