Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cakewalk Pro Audio


Sandman

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tak i Cakewalk her om dagen. Ante ikke hvordan jeg skulle lage trommer, så jeg lasta ned Ozzy Osbourne-Crazy Train på midi, siden det var den første jeg fant jeg hadde hørt før. Så ga jeg meg til å spille da, og det er her jeg lurer på en ting fra dere som har vært borti cakewalk: Er det mulig at det jeg spiller blir etpar tideler forsinket? På opptaket ligger jeg alltid etter, et lite eksperiment med å spille like før viste seg å være vellykket,da satt timingen. Nå er ikke jeg verdensmester i å time, men trikset med å være "frampå" har jeg så og si alltid benyttet meg av, men dette syntes jeg var litt drøyt. Så er det jeg, programmet, eller PC'n det er noe feil med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

har samme problem, tror det er cakewalk, Pcen min er ganske kraftig. Men det jeg pleier å gjøre er at jeg spiller inn på riktig klikk, men når opptaket er ferdig trykker jeg på (numpad 9), den flytter samplen et lite hakk til høyre. (numpad 7 flytter til venstre). Dette heter å nudge, gjør det på alle samplene så blir det tight ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.