Web Analytics
Jump to content

Cakewalk Pro Audio

Sandman
 Share

Recommended Posts

Jeg fikk tak i Cakewalk her om dagen. Ante ikke hvordan jeg skulle lage trommer, så jeg lasta ned Ozzy Osbourne-Crazy Train på midi, siden det var den første jeg fant jeg hadde hørt før. Så ga jeg meg til å spille da, og det er her jeg lurer på en ting fra dere som har vært borti cakewalk: Er det mulig at det jeg spiller blir etpar tideler forsinket? På opptaket ligger jeg alltid etter, et lite eksperiment med å spille like før viste seg å være vellykket,da satt timingen. Nå er ikke jeg verdensmester i å time, men trikset med å være "frampå" har jeg så og si alltid benyttet meg av, men dette syntes jeg var litt drøyt. Så er det jeg, programmet, eller PC'n det er noe feil med?

• 5 years later...

har samme problem, tror det er cakewalk, Pcen min er ganske kraftig. Men det jeg pleier å gjøre er at jeg spiller inn på riktig klikk, men når opptaket er ferdig trykker jeg på (numpad 9), den flytter samplen et lite hakk til høyre. (numpad 7 flytter til venstre). Dette heter å nudge, gjør det på alle samplene så blir det tight ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.