Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lage egene låter!


GitarMarius

Anbefalte innlegg

Det dummeste du kan gjøre er å sette ett slikt mål... Du kommer bare til å "våkne" når du er 18 og finne ut at du ikke har et band, fordi du har tenkt at det bør vente til du er bedre å spille. Finne et band med en gang! Om det så består av 50 år gamle, likt kledde menn (Da lærer du i alle fall hvordan du IKKE lager musikk, haha).

Er ikke så mye tid til band når jeg begynner i 10. klasse og må tenke mest på karakterer vettu.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye tid til band når jeg begynner i 10. klasse og må tenke mest på karakterer vettu.. ;)

Mja, "bullshit" vil jeg si, på en måte. Jeg kan love deg at du ikke kommer til å sitte hele kvelden hver dag å gjøre lekser ;P Og da er det å spille sammen med noen en veldig god avkobling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, "bullshit" vil jeg si, på en måte. Jeg kan love deg at du ikke kommer til å sitte hele kvelden hver dag å gjøre lekser ;P Og da er det å spille sammen med noen en veldig god avkobling :P

agreed, bullshit !

Karakterer skal du iallefall ikke tenke på før du går sisteåret på videregående.

Hadde kun 2-ere og 3-ere på ungdomsskolen jeg, men se ! Det ble da folk av meg også ! (kom inn på førstevalget mitt gjorde jeg også !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye tid til band når jeg begynner i 10. klasse og må tenke mest på karakterer vettu.. ;)

Hmm.. "finner en spiss nål"

Det blir ikke mer tid på videregående. Vel det kommer jo an på linjevalg, men hvis du tenker på karakterer nå, så er det vel ikke "mekken" du skal inn på? Skal du inn på musikk, dans og drama, så er det vel fortsatt gode karakterer som gjelder. Vet ikke helt hvordan det er med lekser der, men går utifra at det er mer lekser der enn på ungdomsskolen ;)

Notat: Mener ikke noe galt om Mekaniske Fag. Jeg gikk den linja selv. Det jeg mener er at den linja ikke er vanskelig å komme inn på. Ble folk av meg også... etterhvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt er det vel ikke karakternee som er det viktigste ved å ta skolen seriøst? Gode arbeids- og studievaner, og den forståelsen man får ved å studere og jobbe vil jeg si nok er minst like nyttig. Men her i gamle Gnore er det jo om å gjøre så lite som mulig på skolen.

Ta deg tid til band du, litt avkobling trenger alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.