Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Uff da, Steve Vai...


master_k

Anbefalte innlegg

Har du mista teften for S&R også? Hmm... Styla bil er jo et must, bare snakk om hva som skal styles og hvordan. Hvis jeg en gang får meg bil, så blir den helt sikkert styla. Ja, jeg synes det er utrolig teit så lenge jeg ikke har bil selv, men innser kjapt at jeg nok kommer til å style selv. ;)

Jeg har noen opptak hvor DLR med Vai spiller Van Halen. Prøver er kanskje et bedre ord. Låter dessverre ikke like bra som originalen. Spesielt ettersom de prøver å spille det samme som DLR i VH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euph ; Hører fortsatt på S&R .. men den har uansett aldri vært på gude-lista :) men den er veldig bra .. det er den ...

angående styla bil , så er jeg happy så lenge du ikke har neonlys under , terninger , sånn gir som slipper ut luft eller hva faen eller sånne røde slitsomme sikkerhetsbelter.. hehe ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steve Vai spilte på sin "hjertegitar" med tre halser på Rockefeller på Ultrazone-turneen. Denne kunne man ta lodd på til inntekt for veldedig formål. En svenske vant den. Vai brukte alle halsene på gitaren sin i løpet av sangen, de var stemt åpne ihvertfall en om ikke to av halsene. Og bare så det er klart; det var knalltøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.