Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Kort frist her, og står helt fast..

Trenger dette til i morgen midt på dagen, og har gått i vranglås. Er klart ute av trening. Skal styrt-øve inn denne med en kar i morgen, og er ikke helt fornøyd med besifringen.

Det gjelder særlig partiet fra slutten av linje to, de merket med understreking , vet det er en annen akkordrekke der, men er helt låst på dette. Kan noen løse den rekken med akkorder for meg, kommer sikkert til å si "selvsagt, slik var det!", men som sagt, helt tomt.

   A             Ab         A       Ab            G  Gb
En morgen her på Honolulu, det var der jeg møtte Lulu
Hm E Dbm Gbm Hm E [u]Dbm Gbm Hm E[/u]
fire hoder, søtten bein og fire hoder elsket meg og søtten bein gikk tur med meg på
A Gbm Hm E A Dm A E
Wai-kiki dudududududdu dididi ja det var tider det!

Videre- plasseringen av akkordene er ikke helt i vater på papiret, og benevnelser er laget for at jeg skal synes det er enkelt å lese. Som dere ser, er dette helt uten tall og rundinger, og det er litt bevisst. Tiden jeg har til rådighet gir ikke en gammel skaprocker tid til å dille med slikt. Har plukket dette rett ut av hodet på kort tid. :)

Edit- understrekingen vises ikke når jeg setter det inn som kode, men det er altså runden mellom (u) og (/u)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er over to, så dette blir slik det blir, men vil fortsatt gjerne vite hva den manglende vampen er, gremmer meg rått over at jeg ikke finner det ut. KORK? Dette blir et enkelt arr, null blåsere og tretøfler!

Fra spøk til revolver... Jeg skjønner jo godt at du ikke finner ut av det der uten videre... Har lyttet på det noen ganger, og det er jo ikke mulig å høre kompet pga falset og koring, og da blir det jo litt "mission impossible" over det hele... :) Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På oppfordring fra CastorFiber, så prøver jeg meg. Ikke helt min store styrke, det å plukke ned akkorder helt korrekt - og det var litt tricky å høre alt i sangen.

Men her er mitt forsøk, take it or leave it. :)


C6 C7 F7 Bb-A7
En morgen her på Honolulu, det var der jeg møtte Lulu
Dm7 G7 C7 F7 Bb7 H7 Em7 A7 Dm7 G7
fire hoder, søtten bein og fire hoder elsket meg og søtten bein gikk tur med meg på
C7 F7 Bb7 A7 Dm7 G7 C-G-C6
Wai-kiki dudududududdu dididi ja det var tider det!

Er noe usikker på Em7-en, samt introen.

Endret av PerA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bidraget. Siden dette går i en litt annen toneart, må jeg jobbe litt med det før jeg får sammelignet helt, men tror kanskje en kombinasjon av de to forslagene er nærmere riktig besifring enn de to.

Det er da for ille at GN ikke skal klare å plukke akkordene til denne?

Jazzhoder- stikk de fram, og kom med fasiten! Så langt tror jeg ikke den er på plass. Introen hopper vi glatt over så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Denne tråden fikk jeg ikke med meg, beklager! Nå har jeg heller ikke noe instrument for hånden, så det blir vanskelig å bare ta det på gehør.

Besifringen til PerA virket god utifra det jeg hører, jeg kan sjekke ut i morgen ettermiddag, men da er det vel for sent?

/E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Tidsfristen har gått ut, og akkordene jeg har brukt funker fint i litt sånn "Djangostil", nå er det bare et spørsmål om ære. Ikke om berømmelse.

Tar du dette uten en gitar eller slikt i lanken, er det jo ganske imponerende. Det har jeg ikke sjans på. Jeg er ikke helt enig i PerAs forslag, men alle innspill mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.