Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker som passer Ibanez JS1200?


Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, da skal jeg prøve å klargjøre dette litt mer. :) Jeg skal bruke tilsammen 20,000,- Gitaren er bestemt så trengs ikke å diskutere engang.

Siden jeg kjøper en Satriani gitar, vil jeg også FORSØKE å kopiere lyden, så da vet dere hvordan lyd jeg vil ha, ellers kan jo dette fikses med diverse effekter, (pod osv) kan det ikke? Prisklassen på forsterker er jeg ikke helt sikker på, men jeg vil holde meg under 5,000,- Sikker ikke mye for en forsterker å gi, men jeg har ikke penger til mer, å det må da være mulig å finne noe i den prisklassen som er brukbart. Folk sier, kjøp rør amp, kjøp rør amp. Men jeg har så lite peiling på forsterkere at det er nifst. Dette MÅ jeg ha hjelp til. :wink: Men hva har dere som virkelig har god lyd da, Nils? Vegar? Har dere rør amp? Jeg har funnet drømme gitaren, dere må hjelpe meg med å finne ampen! :D Blir sikkert ingen drømme amp, men en bruk bar en (håper jeg), håper også noen kan komme med hjelpende forslag, hvertfall prøve, isteden for å si, "nei, du får ikke noe for den prisen." Takk!

- Hans Majestet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kjøper en Satriani gitar, vil jeg også FORSØKE å kopiere lyden, får ikke noe for den prisen." Takk!  

Unnskyld meg, men hvorfor i all verden vil du kopiere lyden?

Har du lyst å drive med musikk? Lyst å bli musiker, kanskje bare på hobbybasis? Greit nok at det er kult med JS gitar, kanskje i et halvt år, så oppdager du at her sitter du å spiller med en annen sin lyd, en "annen" sin gitar, og hva er det igjen av deg selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kjøper en Satriani gitar, vil jeg også FORSØKE å kopiere lyden, får ikke noe for den prisen." Takk!  

Unnskyld meg, men hvorfor i all verden vil du kopiere lyden?

Har du lyst å drive med musikk? Lyst å bli musiker, kanskje bare på hobbybasis? Greit nok at det er kult med JS gitar, kanskje i et halvt år, så oppdager du at her sitter du å spiller med en annen sin lyd, en "annen" sin gitar, og hva er det igjen av deg selv da?

heheheh..........

Jeg vil ha satriani lyd, men jeg har funnet ut hva jeg skal ha TROR jeg, det blir noe annet en dette. Men dette med Satch lyd er jo bare kult, hvis jeg vil spille satch, har jeg den lyden på en effekt feks. Nå kan denne stenges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .. glem hans. tror ikke helt han vet hva han vil :) sånnt kommer etter konfen ;) da klarner alt opp ..

Eneste grunnen som jeg ser til å kjøpe en signatur gitar , er om det rett og slett er en jævli bra gitar. Å ville være den gitaristen som eier den , blir som å skyte seg selv i nøttane med ag3.. det funker lissom ikke

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .. glem hans. tror ikke helt han vet hva han vil :) sånnt kommer etter konfen ;) da klarner alt opp ..    

Eneste grunnen som jeg ser til å kjøpe en signatur gitar , er om det rett og slett er en jævli bra gitar. Å ville være den gitaristen som eier den , blir som å skyte seg selv i nøttane med ag3.. det funker lissom ikke

Nilsefix

Hva mente du med glem hans? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.