Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bjørn Norström


Anbefalte innlegg

Hei :D

Ble medlem fordi Oscar, gitarist i bandet mitt, mente jeg måtte bli med og det er en liten stund siden, men først nå har jeg giddet å bli aktiv og skrive ting og jeg må jo bare spørre meg selv hvorfor først nå når jeg kunne startet for SÅÅÅÅ LEEEENGEEE siden for dette er jo elsk B)

Jeg er vokalist og låtskriver i bandet "Doves Of Deception" (Hard Rock) og har sunget hele livet mitt. Min største helt innen sang er for tiden og har vært siden jeg først hørte Guns N' Roses (skal sies at jeg bare hører på gamle Guns) Axl Rose. Elsker også Sebastian Bach sin high pitched stemme og jeg trener som et helvette for å få til å gå så lyst jeg kan :P (har faktisk bare blitt bedre og bedre)

Jeg spiller også gitar og har gjort det i snart fire år. Er ikke en sologitarist, men elsker å finne melodiøse sammensetninger og kule akkordkomposisjoner :wub:

Prøver å lære meg litt piano, men har alltid hatt godt gehør og akkurat som på gitar så finner jeg som oftest notene til en sang iløpet av sånn 10-15 min. klimping på det ene eller det andre :)

Nok om musikklivet mitt!

Jeg ble født i Göteborg og bodde i Sverige til jeg var 4 da vi flyttet først til Oslo (Røa) og så til Drøbak hvor jeg møtte naboen min Oscar og siden da har vi vært som brødre. Jeg er halvt svensk, ca kvart tysk, men der er det litt av hvert av andre europeiske gener og kvart norsk. B)

Når jeg først flyttet til Norge ble jeg mobbet av eldre folk fordi jeg ikke kunne norsk og jeg hadde det ikke alltid like lett med meg selv, men jeg vokste opp og selv om jeg har gjort mange gode ting så har jeg vel også gjort endel ganske ville greier (vi trenger ikke gå inn på detaljer her)

Blir 18 nå til uken (15 April) og gleder meg som en unge som dere sikkert skjønner og det var det dere for vite om meg for denne gang :lol: Er det noe spørsmål er det vel bare å spørre så skal vi ikke se bort ifra at jeg svarer og forteller litt mer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.