Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fy flate -- Sjekk lydklipp av... meg!


IntoTheVoid(HCGJ)

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som feks en clean gitartone med chorus og cave-klang med 80% decay , foret inn i en whammy som produserer en oktav opp , foret inn i logic , inn i en pitch shifter som gir en ekstra kvint , for så å sette en Harmonic Adder i bus som gir en crazy bie-effekt , og så kjøre alt dette inn i et fett filter og en ny klang så lang som et vondt år ! DET er nice det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://home.no/yomamasopurdy/

Ja ja' date=' slurv slurv slurv, ka meir kan en seie?

Clip 2 va litt unødvendig å poste, berre rot.

:D[/quote']

Hvor lenge har du spilt?

Spilte kassegitar fra ej va 11-13.

Begynte å rote rundt på el-gitaren etter det. :)

Etter ej fekk ny gitarlærer forrige september begynte ej å bli litt meir seriøs.

:)

I og med at vi ikke vet hvor gammel du er så svarte du ikke på hvor lenge du har spilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med gitarspillingen.. Drit i alle de negative kommentarene, de er bare missunlige :P neida..

men det er faktisk vansklig å spille inn noe som låter fint, med slikt utstyr (tenker både på forsterker, lydkort, mic osv)-..

Helt sikker på at du er en god gjennomsnitts elgitarist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://home.no/yomamasopurdy/

Ja ja' date=' slurv slurv slurv, ka meir kan en seie?

Clip 2 va litt unødvendig å poste, berre rot.

:D[/quote']

Hvor lenge har du spilt?

Spilte kassegitar fra ej va 11-13.

Begynte å rote rundt på el-gitaren etter det. :)

Etter ej fekk ny gitarlærer forrige september begynte ej å bli litt meir seriøs.

:)

I og med at vi ikke vet hvor gammel du er så svarte du ikke på hvor lenge du har spilt :)

Å ja, men det sto jo på nettsida det. :wink:

16 år, fylte i april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som du er på vei jeg... må få inne litt mere feel og flyt på det bare :wink:

Når jeg var 16 kunne jeg knapt D, A og G (begynte ikke å spille før på rundt den tiden, og jeg tok meg god tid :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som du er på vei jeg... må få inne litt mere feel og flyt på det bare :wink:  

Når jeg var 16 kunne jeg knapt D, A og G (begynte ikke å spille før på rundt den tiden, og jeg tok meg god tid  :wink: )

Det artige e at før ej fekk ny gitarlærer i musikkskulen (når skuleåret 03/04 begynte) visste ej ikkje engang kva alternate picking var. :lol:

So ej he forbedra mej en del, for å sei det sånn. Syns sjøl at legato e det ej best til, slite litt med flyten i pickinga.

En annen ting ej he litt problem me, e at ej he lett for å bli "stuck in a rut", når ej forsøke å improvisere. Korleis seie du det på norsk forresten?

Får berre øve meir ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.