Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp med Line 6 UX2 lydkort


Anbefalte innlegg

Hei

For noen uker siden kjøpte jeg meg et Line 6 UX2 eksternt lydkort(fikk dette anbefalt)

Jeg har nå instalert alt som fulgte med og trengs for og få det til å virke(tror jeg da)

problemet er at jeg ikke får lyd(hvis dere forstår)

Har sett gjennom mange forumer men har ikke funnet noen med samme problemet, har aldri drivd med dette før så kan hende det er en liten tulle feil som bare jeg ikke forstår :rolleyes:

Kanskje ett litt surrete spørsmål men jeg prøver :)

på forhånd takk :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du åpner Pod Farm, står det at den ikke finner noe signal? Og som A. Tell sier, du må koble til lydkortet før du åpner Pod Farm/Guitar Rig eller lignende program.

Lyser lampa oppå lydkortet grønt eller rødt? (Mulig dette ikke er likt hos deg, i og med at jeg har UX1 selv).

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du åpner Pod Farm, står det at den ikke finner noe signal? Og som A. Tell sier, du må koble til lydkortet før du åpner Pod Farm/Guitar Rig eller lignende program.

Lyser lampa oppå lydkortet grønt eller rødt? (Mulig dette ikke er likt hos deg, i og med at jeg har UX1 selv).

Har du prøvd flere usb porter? på GX1 lyser det grønt

Endret av Angel_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UX2en lyser ikke grønt, men det lyser rødt hvis noe er feil på min i hvertfall...

jeg ville testa det tipset om å koble til før du åpner programmet.

Hodetelefoner er også anbefalt, for lyden ahn bli veldig falsk hvis du spiller igjennom vanlig pc-høytalere:P

Endret av robert92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du åpner Pod Farm, står det at den ikke finner noe signal? Og som A. Tell sier, du må koble til lydkortet før du åpner Pod Farm/Guitar Rig eller lignende program.

Lyser lampa oppå lydkortet grønt eller rødt? (Mulig dette ikke er likt hos deg, i og med at jeg har UX1 selv).

Jeg for signal fra lydkortet til Pod Farm, men det kommer ikke lyd fra gitaren og inn i lydkortet, hvis du forstår?

Vet ikke om jeg har gjort det riktig men jeg skal vell koble gitaren rett inn i lydkortet og lydkortet i pcen?

Eller må jeg koble gitaren inn via forsterkeren?

La ut noen bilder om hvordan jeg har koblet den til og hvordan den lyser :rolleyes:

Muligens jeg er helt dust nå som ikke forstår :blush:

post-7956-126893979351_thumb.jpg

post-7956-126893980249_thumb.jpg

post-7956-126893981235_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UX2en lyser ikke grønt, men det lyser rødt hvis noe er feil på min i hvertfall...

jeg ville testa det tipset om å koble til før du åpner programmet.

Hodetelefoner er også anbefalt, for lyden ahn bli veldig falsk hvis du spiller igjennom vanlig pc-høytalere:P

Ok. skal prøve dette

Takk :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.