Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva lærer du deg for tiden?


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe...Er det så vanskelig da? :D

Jeg vet ikke. Du som sitter inne med så mye kunnskap og alltid deler det med oss i store' date=' velformulerte poster- spekket med kunnskap, kan vel fortelle oss hva det går ut på. I korte trekk selvfølgelig. (:))[/quote']

Det var ikke gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Majestet :

Jeg pålegger deg herved til å komme deg på et eller annet nedlastings programm ' date=' eller legge deg til i min msn liste , å laste ned Xploding Plastix - Treat me Mean , i need the Reputation..

Jiis..

Nilsefix[/quote']

MÅ jesus være med i vær setning..... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...Er det så vanskelig da? :D

Jeg vet ikke. Du som sitter inne med så mye kunnskap og alltid deler det med oss i store, velformulerte poster- spekket med kunnskap, kan vel fortelle oss hva det går ut på. I korte trekk selvfølgelig. (:))

Det var ikke gøy..

Fint. Det var ikke ment som noen morsomhet fra min side. Er egentlig bare utløp for litt irritasjon- med smilet på lur og glimt i øyet selvfølgelig. Derfor et smil i parentes. Det virker imidlertid som om du trenger å få servert tingene rett frem , uten modifikasjoner av noe slag. Ok.

Du har en tendens til å ikke skrive noe annet enn tull. Aldri noe fornuftig. Hva med å ta en pause fra forumet, for så å komme tilbake med noe fornuftig å si? En slags permisjon. Men du. Nothing personal.

hatomte [to be flamed]

hehe....

Tar aldri en pause fra dette forumet....

men kan sikkert prøve å være litt mer ordentlig i setningene her"! :D hehe...skal skjerpe meg jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Haomte!

Ikke for å være slem mot deg men du må ikke bare skrive ting etter at andre har sagt det å dilte etter hele tiden.

Du er bare 14 år og har som alle andre av oss masse igjen å lære, ikke skriv poster bare for å få masse poster på tellern liksom, det blir så teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Haomte!  

Ikke for å være slem mot deg men du må ikke bare skrive ting etter at andre har sagt det å dilte etter hele tiden.

Du er bare 14 år og har som alle andre av oss masse igjen å lære, ikke skriv poster bare for å få masse poster på tellern liksom, det blir så teit.

Nå må dere gi dere her! Har dere skjønt at jeg gir faen i telleren eller? Kunne ikke alle like gått vært på 0 hele tiden, eller ikke vært noe teller....herregud, eller som Nils sier, Jiiis... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å knoter med Little Wing jeg.

Da er vi to :)

Veldig i humør for SRV's Little Wing og slikt. Etterpå skal jeg se litt på Buddy Guy's Feel The Rain, ikke så komplisert, men jeg digger den smoothe lyden. Testa også ut Vietcong-theme plukkinga, den er fet egentlig(sjekk ut tabs-forumet).

Greia mi er at jeg så og si ALDRI gidder å sette meg ned for å lære meg en låt. I såfall er det fordi det riffet eller den soloen er så fet...så lærer jeg meg kun riffet/soloen. Kan nesten ingen sanger, og siden jeg ikke spiller i band så er det litt kjipt. Skulle ønske at jeg hadde et band :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.