Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva lærer du deg for tiden?


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

children of bodom - chokehold

32-deler here I come!!

Hey U 2? Dreiv og lærte meg første del av Home av DT her for non uker sia. Den og diverse enkelthendelser i Pull Me Under og Metropolis gir meg litt å jobe med, men jeg har klart det noen ganger, så da er det bare å få opp suksess-raten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært introen på Money for Nothing, så nå gjelder det å få den i rytmisk tilsatand til backintracket... Prøver også og få til johnny B. Good starten(kan alt untatt solene)... Så holder jeg på med slutten av The Loner, midten av Europa av Santana.... Også noe andre greier. slide gitar osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å finpusser på Muse sin Citizen Erased (del 2 og 4 inkl. toneleieskiftet fra A til C / piano delen), men som Gnome også sliter med, jeg skulle gjærne hatt en 7 strenger til den låta også. Orker ikke å stemme ned E strengen. Bummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra å spille cliffs of dover fram til 3:05, der må det nok en del øving til ja :-) syns ikke det er så vanskelig å spille den rent, bortsett fra de raskeste delene da såklart :-) hehe

Det der vil jeg gjerne høre altså...... Tror kanskje du skryter på deg litt for mye her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.