Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ta opp to spor med UX2


Haarball

Anbefalte innlegg

Låner en Line6 UX2, og sliter med å få den til å ta opp to spor når jeg velger begge Line inputene, bruker Gearbox og opptaksprogrammet er Audacity. Noen som har kunnskap som kan hjelpe meg?

Gearbox er utdatert og har blitt erstattet av POD Farm, prøv det. Send 1 og 2 tilsvarer line 1, mens send 3 og 4 tilsvarer line 2, som man kan velge i de fleste DAW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gearbox er utdatert og har blitt erstattet av POD Farm, prøv det.

Dette stemmer ikke helt. Gearbox standalone er supportert, det er pluginen som er blitt erstattet (og alle Gearbox-plugin-lisenser gir gratis oppgradering til podfarm). Etter hva jeg vet går det ikke an å ta opp med både hi- og low-gain-inputen på ux2en samtidig, den er begrenset til å ta opp på en av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Cubase har jeg måtte sette opp egne "BUS" i Audio-settings eller noe sånt for hver kanal. Og når jeg laga spor, så setter man Input 1 på ene og Input 2 på andre i selge sporen.

Vanskelig å forklare, men viss du fortsatt sliter så kan jeg laste ned Audacity og prøve selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.