Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ron Thal aka Bumblefoot. Lytteeksempler!


The Euphor

Anbefalte innlegg

Ja nå vil jeg virkelig at dere skal ha hørt denne fyren. Alt av meninger er selvfølgelig velkomne, både negative og positive. Vet at dette er litt for ekstrem kost for mange av dere, men det får gå. Liker dere det som ligger her, kjøp plata! Det har jeg gjort, alle sammen. :D

Tre tilfeldige låter fra albumet "9.11", utgitt i 2001.

Raygun

Children of Sierra Leone

Don Pardo Pimpwagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen interessante ideer på raygun. Artige slide ting .. Men det går absolutt ikke over på genialt-siden. Flink på gitar er han nok , men det går ikke lenger enn det.. Minner litt om Bad Horsie det ene riffet ;) .. hater den floyd greia der han holder samme pitch ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å oppklare litt, på Raygun så spiller han på en fretlessgitar. Låter nesten som slide. Han spiller på gitar med Floyd, men bruker den ikke så veldig mye. Når i hvilken låt holder han samme pitch? Greit å vite hva du tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh , hørtes ut som sånn crazy vai-aktig whammy action . Det er på Raygun , men om han spiller fretless er det jo bare at han glir stadig opp til "samme" pitch . Var iallefall ikke så veldig kult..

Jeg har lyst på fretless..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et f*ens til tappestykke.. har aldri greid å fått introen opp i rett tempo engang..

Thal og Vai er nok en smule forskjellige.. Thal er mye galere enn Vai.. har mer sansen for Thal.. hehe.. Thal har jo laget soundtrack til spill før... hva het det sega-spillet igjen?

uansett.. Thal er en koselig fyr med en fotgitar(med vinger) av vigier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et f*ens til tappestykke.. har aldri greid å fått introen opp i rett tempo engang..

Thal og Vai er nok en smule forskjellige.. Thal er mye galere enn Vai.. har mer sansen for Thal.. hehe.. Thal har jo laget soundtrack til spill før... hva het det sega-spillet igjen?

uansett.. Thal er en koselig fyr med en fotgitar(med vinger) av vigier..

Jepp, utrolig bra spilt, jeg har faktisk prøvd stykket med PICKING på alt (enda verre...)...må si det var definitivt noe av det vanskeligste jeg noensinne har prøvd på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.