Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yngtchie?


Alijens

Anbefalte innlegg

Har sett en video i Marco sfoglis Shred this too konkuransen lagt ut av han som driver stedet(Lauriemonk). Der dukket en som heter Andreas Haukenes opp! Også er det bilde av en t-skjorte som det står Yngtchie who? Der står det at Andreas Haukenes har pc problemer så han kunne ikke lage video selv. Det jeg lurer på er om dette er Yngtchie Blacksteen her i forumet. Bare nysgjerrig jeg.

ps: Konkurransen er over nå. Med 300 videoer sendt inn. Har vært en kul konkurranse å være med på. Mye "snillere" også.

pps: Joda, raskt google søk og det er han. Siden han har pc problemer så kan jeg jo la denne stå her. Håper du ikke blir fornærmet. Litt reklame for deg.

Endret av Alijens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld fikk jeg overraskende respons fra Michael Angelo Batio:

"O.K. You talked me into it....... YB, I am going to offer a few criticisms that I think will help. But before I do, let me mention the things that I thought were good. You have a nice vibrato. I liked the arp's later in the solo. I liked your overall tone. The things that I think you need to work on are first and foremost, the way you play hammers and pulls. Around the 30 to 33 second mark was the sign for me. You have a sluggish hammer and pull off technique which makes the listener feel that you are slightly behind the beat. Try to play them right on the beat. That's one of the reasons why players like Vinnie Moore and Michael Schenker, to name a few, sound so good. Their H and P timing is "spot on." Also, I know this is mostly a Dorian mode solo section, but I would use some wider intervals. It makes it sound more "fusionish." (Nice word, huh?!) All in all it was good. This is the first time I have ever critiqued anyone's playing on line. I don't mean to be too harsh and again, am sincerely trying to help. The main reason I do not like to criticize is a saying that I live by - advice - "Wise men don't need it and fools won't heed it!" Still, YB, thanks for sharing and for the support."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.