Web Analytics
Jump to content

Garageband driverkonflikt

Grohl
 Share

Recommended Posts

Mulig dette er på feil sted...

Når jeg starter GB tar det veldig lang tid med lading (den blå stripa som kommer opp) før det skjer noe. Det neste som skjer er at jeg får gjentakende beskjeder av samme sort som vist i bilde.

Bruker vanligvis et m-audio 410 eksternt lydkort der jeg har av installert drivere etc. for å se om GB fungerer da. Har også prøvd å installere GB på nytt. Det hjalp heller ikke.

Noen som kan hjelpe?

14336.jpg

Kan forresten jeg få stille ett spørsmål ang garageband?

Har det, jeg og, og lurer på om jeg kan koble til en gitar via en kabel og bruke macen som amp?

Dårlig tid til å svare akkurat nå, men svaret er ja.

Best resultat får man hvis man bruker et eksternt lydkort og en 3. parts programvare eksempelvis Guitarrig, Amplitube etc... men man kan også bare bruke lydene i Garageband.

Kan forresten jeg få stille ett spørsmål ang garageband?

Har det, jeg og, og lurer på om jeg kan koble til en gitar via en kabel og bruke macen som amp?

Kan gjøre det som Grohl sier, ja, men gitarlydene i Garageband er ikke helt på høyde, så da er f.eks Guitarrig bedre. Den trenger heller ikke brukes gjennom Garageband.

Mulig dette er på feil sted...

Når jeg starter GB tar det veldig lang tid med lading (den blå stripa som kommer opp) før det skjer noe. Det neste som skjer er at jeg får gjentakende beskjeder av samme sort som vist i bilde.

Bruker vanligvis et m-audio 410 eksternt lydkort der jeg har av installert drivere etc. for å se om GB fungerer da. Har også prøvd å installere GB på nytt. Det hjalp heller ikke.

Noen som kan hjelpe?

14336.jpg

Har du en MIDI-driver som du har instalert før? slik at du har to midi-drivere som "kræsjer"?

Har du en MIDI-driver som du har instalert før? slik at du har to midi-drivere som "kræsjer"?

Mulig.

Det eneste jeg har installert av drivere er m-audio sine. Det fungerte i starten som det ellers har gjort, men nå har ting begynt å kuke. Aner ikke hvor jeg sjekker hvilke drivere som er installert etc. heller. Har Snø Leopard.

Mulig.

Det eneste jeg har installert av drivere er m-audio sine. Det fungerte i starten som det ellers har gjort, men nå har ting begynt å kuke. Aner ikke hvor jeg sjekker hvilke drivere som er installert etc. heller. Har Snø Leopard.

Jeg fikk en feilmelding på dette i cubase, da jeg instalerte driveren til det nye lydkortet mitt.

det hjalp iallefall for meg å sette inn cd'n til det gamle lydkortet og avistalere driveren til denne..

• 1 month later...