Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar strenger


Mastema

Anbefalte innlegg

så 75 er ikke akkuratt noe hokkus nils.

I min verden er det litt "hokkus". Men det kan godt være at sjappene er ganske sleipe med faste kunder her i Oslo. Får bare det tiende settet gratis hvis jeg kjøper alle i samme slengen.

Er også litt interessert i hvor mye du totalt må ut med Eivind...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt en del forskjellige strenger i det siste, fra GHS Progressive og Sub Zero/Boomers, så til Elexir en stund og så nå til Ernie Ball.

GHS'ene var veldig gode strenger, men progressive-strengene har gått ut av produksjon, og de brukte jeg mye.

Elexir er også veldig gode strenger, og varer en hel del lenger. Synes de har en litt lysere klangkarakter enn feks GHS. Dog, de koster ca det dobbelte som Ernieballstrengene.

Nå har jeg gått helt over til Ernie Ball strengene. De er det så sykt god lyd og tone i! Brilliant topp, og freskt mellomtone, og masse dybde :)

De koster halvparten av Elexir, og hvis elexir varer dobbelt så lenge, vil det jo si at det er like greit å bruke ernieball, da jeg synes de låter mye bedre, og koster da like mye i bruk.

Pluss, hvis ernieball strengene ryker, så er de mye billigere i innkjøp. (Stemmer elexir ryker like fort som alle de andre merkene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.