Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fredrik


Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt navn er Fredrik Vee og kommer fra Bergen. Jeg er født og oppvokst med musikk, er 17 år nå og jeg går på videregående skole av typen studiespesialisering. Huset har alltid hvert fullt av gitarer, og første gang jeg tok interesse for en, var i 1. klasse. Jeg lærte meg "yesterday, fingerpicking version" fra min far, spilte den på avslutning på skolen, også la jeg fra meg gitaren og tok den ikke fra før i 8. klasse.

Lite seriøs spilling før for 2 år siden når jeg oppdaget "drifting, av andy mckee". Da satt jeg meg ned med gitaren og lærte meg sangen på et par dager. Etter det, har det hvert en flom av uoppdagede låter som har tirret interessen og gitt meg motivasjon til å forsette.

Min far driver studio(på loftet, faktisk), Mastrer låter.

Huset er FYLT med gitarer ( har ALDRI telt de, men kan tenke meg 20-30)

Akkurat nå spiller jeg på en gammel Martin (Jumbo?), Som min far kjøpte for 20-30 år siden ( kanskje mer?..), og den låter helt fantastisk(!).

Beklager den uryddige introduksjonen,

Hyggelig å møte dere!

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe greier liggende, men det var skuff for både meg og sikkert for dere gitar entusiaster.

Under innspilling var jeg nervøs, så sangene ble blant annet smålig sure, lite kordinerte med dårlig hastighetsfatning^^

Men skal ha en ny go på det til helgen.

Etter å ha sett f.eks. alle de andre coverene av drifting - andy mckee, får man overlegen selvtillit^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.