Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skole prosjekt


Udyret

Anbefalte innlegg

Ganske alternativt iallefall. Hører ikke på slik musikk, men hørtes ut som dere har laga noe nytt på en måte. Men det jeg savner er et climax. Om dere hadde gått lysere opp et sted i låta og laga litt bredere melodi, så tror jeg det ville blitt bedre, også var det veldig brå slutt. For meg høres det ut som sangen er halveis ferdig.

Men ellers så høres det interessant ut, jobb med variasjonen så tror jeg detta vil bli igrunn ganske bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det låter veldig bra. Savner også litt klimaks, får litt følelsen av at den bygger opp mot et eller annet, men aldri helt når dit. Kanskje den trenger en bro, og et refreng til. Liker blåserene, at dere bruker stereobredden og ikke er fristet til å legge mer volum på de. Slutten er litt brå, men det fungerer forsåvidt. Vet ikke om jeg liker fadingen der, virker litt som om man ikke helt får bestemt seg om man skal slutte så brått eller ikke, derfor fader man litt for å myke det ut litt. Tror kanskje det kunne fungert vel så bra å holde volumet til siste slutt, og la gitaren fortsette alene litt forbi sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.