Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Soldano SP-77 II Preamp


Anbefalte innlegg

95soldanosp77.jpg

Noen som har erfaringer med denne preampen? Jeg synest den så litt mager ut..

Jeg trenger en preamp fort som rakker'n.. hadde en deal på en mesa v-twin preamp, som jeg gikk å venta på skulle dukke opp i posten.. så sendte jeg en SMS i dag, og da ville han plutslig ikke selle den.. Litt kjipt!

Jeg vil bare høre deres erfaringermeninger om den.. :) (dere som skulle vere så heldige å ha prøvd den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æh... Det var en som skulle selge et Rufo 6u rack som jeg skal kjøpe.. han hadde også stående en ADA MP-1 preamp som kunne følge med (med tillegg i pris selfølgelig :P )

Jeg har hørt litt av den før, og jeg synest det jeg hørte var ok.. men jeg vet ikke hvor mye forskjellig man kan få trøkka ut av den..

Noen som har den og som kan fortelle litt ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en billigversjon av preampseksjonen til den ever legendariske Soldano SLO-100 ampen. Har også mange likheter med Rectifier-ampene til Mesa, visstnok. Du kan jo spørre selgeren hvorvidt den er fra Japan eller om den er fra amerika, de amerikanske er ligg mer lukrative, tror de er av en viss kvalitet og.

Tror den kan være verdt penga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.