Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger ny forsterker


robert92

Anbefalte innlegg

Inte för att det hjälper dig så mycket kanske, men jag har ägt den H&K:n (ikke akkurat den, men en annan Tube 20) och tyckte att den lät väldigt bra, absolut inte mökk i alla fall. Men det är i mina öron så det är inte säkert att du liker den, så bäst är att testa själv :) . Jag har spelat en hel del gig med Tiny Terror på 15 watt och ingen har klagat på volymen för att säga det sån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil bare si at 15 watt rør holder til øving og live, så lenge du ikke skal spille i spectrum.

Har hatt en Dr Z mas 18 amp på 18 watt, den skrudde jeg ALDRI over klokken 12, hjemme eller live.

Men, jeg har også hatt en Fender Blues jr. Blues jr spiller også høyt, men den vrenger fortere.

Jeg ville gått i en butikk og testet litt, man vet aldri før man prøver selv vett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett på noen fendere men vil ha litt emr enn 15w..

Tro meg, til hjemmebruk spiller Blues Junior fletta av deg :) En kompis av meg hadde en slik før, og han brukte den på øvinger. Jeg fikk gnagsår i øra :P 15 rørwatt er bra guffe. Selv har jeg en Orange Rocker 30 (gjett hvor mange watt...), og den spiller helt latterlig høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 15 watt rør er mye! Jeg har en 15watt Fender SuperChamp XD, hvis jeg ikke bruker attenuator og setter den på rundt kl.12 blør jeg ut av ører og nese(føles hvertfall slik ut)

Jeg må bare annbefale en Fender SuperChamp XD igjen, den er helt genial til hjemmebruk og øving/live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inte för att det hjälper dig så mycket kanske, men jag har ägt den H&K:n (ikke akkurat den, men en annan Tube 20) och tyckte att den lät väldigt bra, absolut inte mökk i alla fall. Men det är i mina öron så det är inte säkert att du liker den, så bäst är att testa själv :) . Jag har spelat en hel del gig med Tiny Terror på 15 watt och ingen har klagat på volymen för att säga det sån.

j skal ta meg en tur og teste noen til uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, til hjemmebruk spiller Blues Junior fletta av deg :) En kompis av meg hadde en slik før, og han brukte den på øvinger. Jeg fikk gnagsår i øra :P 15 rørwatt er bra guffe. Selv har jeg en Orange Rocker 30 (gjett hvor mange watt...), og den spiller helt latterlig høyt.

skal ta meg en tur ned i gitarbutikkene her neste ke når jeg har penger og sjekke ut blues junior:P hvis den er så god som dere påstår så blir det kanksje den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kommer vel litt ann på det.

H&k'en har funket bra til alle slags sjangre for min del, er bare å bruke eq til det den er ment til...

og med en bluesdriver eller noe i den duren er man ikke fryktelig langt unna SRV..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kommer vel litt ann på det.

H&k'en har funket bra til alle slags sjangre for min del, er bare å bruke eq til det den er ment til...

og med en bluesdriver eller noe i den duren er man ikke fryktelig langt unna SRV..

har lyst til og kjøpe en Boss BD-2.. skal visst være sykt bra:P

men får se.. har også fått ett tilbud på en Fender hot rod delux som jeg tenker litt på.. men synes det ble dyrt:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.