Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger ny forsterker


robert92

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjør deg selv en tjeneste. Ta deg en tur til den lokale musikkforhandleren og prøv en 15 watt rørcombo, de spiller HØYT.

jeg veit de spiller høyt, er ikke det..

men vil ha noe litt større, til øving med bnd og sånt også.. har en g-dec junior på 15 w.. funker til hjemme bruk men trenger no større på bandøvelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kabinett behöver inte vara stort. De "vanliga" är 4x12 men det finns til exempel 1x12. En Orange Tiny Terror och ett Marshall 1912, där har du en liten och råbra rigg, inte större än en combo.. snyggare är det också :) .

hehe jepp var kule:P.. men alikevell.. tror jeg satser på en combo:P...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 rørwatt spiller høyere enn 40 SS-watt IMO. For ikke å snakke om bedre! :)

H&K er møkk? :o MYE bedre enn nyere marshall (haze, mg4) IMO! :)

hehe:P greit, skal ikke si deg i mot for jeg har ike helt peiling på rør:P..

sier ikke H&K er møkk! bar bare ikke hørt om det:P..

er det du som selger?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! :) er ikke så VELDIG erfaren med rør, men dette er i allefall min mening! :)

Hehe, nei er nok ikke jeg som selger. Virker som en fin amp den der altså :) Jeg skal ikke si jeg har prøvd den, men har prøvd andre, bl.a. Triology som er en råfet amp! H&K er utrolig fine amper, men det er ikke like kjent som Marshall, Fender også videre. Det er synd, for de har mange VELDIG gode amper.

Endret av lille-hl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! :) er ikke så VELDIG erfaren med rør, men dette er i allefall min mening! :)

Hehe, nei er nok ikke jeg som selger. Virker som en fin amp den der altså :) Jeg skal ikke si jeg har prøvd den, men har prøvd andre, bl.a. Triology som er en råfet amp! H&K er utrolig fine amper, men det er ikke like kjent som Marshall, Fender også videre. Det er synd, for de har mange VELDIG gode amper.

du tenke rpå den combo ampen som ple linka her?:P

men liksom har aldri hørt den i bruk.. det som er problemet:P vet ikke om jeg liker lyden osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.